Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
spatter schreef:heel mooi filmpje en verschrikkelijk knap gedaan
alleen het einde vind ik zo jammer, zal wel Amerikaans zijn, dat opjutten van het publiek en het staan op haar paard
spatter schreef:heel mooi filmpje en verschrikkelijk knap gedaan
alleen het einde vind ik zo jammer, zal wel Amerikaans zijn, dat opjutten van het publiek en het staan op haar paard
Silly_Woman schreef:Even een vraagje, ik kan t nl niet zo goed zien, zie ik daar wel sporen? (vind nl dat als je zo rijd je t ook zonder sporen meot kunnen) En begrijp me niet verkeerd ik kan t helemaal niet hoor! Maar zonder sporen zou nog veel stoerder zijn (als het dan compleet hulpmiddelvrij is
)
Silly_Woman schreef:spatter schreef:heel mooi filmpje en verschrikkelijk knap gedaan
dat vond ik nou ookVooral omdat t lijkt alsof ze echt op zn ruggegraat staat..
Even een vraagje, ik kan t nl niet zo goed zien, zie ik daar wel sporen? (vind nl dat als je zo rijd je t ook zonder sporen meot kunnen) En begrijp me niet verkeerd ik kan t helemaal niet hoor! Maar zonder sporen zou nog veel stoerder zijn (als het dan compleet hulpmiddelvrij is
)
Waves schreef:Das dan weer typisch Hollands, zie je een prachtig voorbeeld van harmonie en rijkunst maar dan toch altijd iets te zeiken gaan zoeken
marsmars schreef:Waves schreef:Das dan weer typisch Hollands, zie je een prachtig voorbeeld van harmonie en rijkunst maar dan toch altijd iets te zeiken gaan zoeken
En het is typisch bokt, om te gaan zeggen hoe prachtig mooi het is, dat we met tranen in onze ogen er naar kijken, dat we emmers vol janken. Dat iedereen hier nog wat van kan leren.
marsmars schreef:Ach zet iets een emotioneel filmpje op bokt en iedereen doet net of die aan het janken is achter de computer.
Iedereen kan nog wat leren, en dan sluit ik mezelf zeker niet uit. Maar iedereen rijdt anders en iedereen probeert het op zijn of haar manier het beste te doen. En bokt ziet over het algemeen mensen die zo kunnen rijden als haar heilig. Ik vind dit ook gewoon een vorm van rijden, iets wat je je paard ook aan leert, net als western, engels, grondwerk of wat dan ook. Ik vind het dus niet uitzonderlijk knap wat ze doet. Maja, das mijn mening.