bnb schreef:"kijk eens wat wij uit de goedheid van ons hart doen "
met het bijbehorende klopje op de borst ... maar het gaat niet om wat de persoon doet, maar waarom... en redden ten koste van vanalles en nog wt , is niet altijd voor het dier zijn/haar bestwil'
Hoe kun jij hier over oordelen? Er wordt zoveel geoordeelt hier altijd, zijn wij er met z'n allen bij geweest dan?
Ken jij het team van 'Viervoeters' en de mensen van de plaatstelijk dierenbescherming?
Ik red en help honden die op Gran Canaria een zwaar kl*televen hebben, ik weet dus wat het is als men maar raak oordeelt en echt eigenlijk niet weet hoe zwaar dit werk is, hoeveel leed je ziet, hoeveel druk dit op je legt en je het toch blijft doen, tegen de onafgebroken stroom van steeds weer nieuwe zieke, mishandelde, uitgehongerde dieren en de onuitputtelijke stroom van mensen die het beter weten en mij en mijn stichting veroordelen op wat ik beschouw als mijn missie in het leven, en niet omdat ik het zo graag aan de grote klok hang of ter eer en meerdere glorie van mezelf, maar simpel om wat goed te doen in deze verziekte wereld, en iets goed te maken van wat wij hen aandoen! En met mij zijn er gelukkig ook een heleboel andere mensen die wat aan dierenleed doen en er heel veel voor over hebben....