Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Lami schreef:@ Sigrid. Helemaal mee eens. Ik vroeg me ook af wat ze op dat nivo doet als je zo catastrofaal door een lijntje komt. Meen dat ze zaterdags 0 was, zo zal ze gekwalificeerd zijn geweest.
Dus mensen beetje RESPECT graag!
Love_Uggs schreef:Lami schreef:@ Sigrid. Helemaal mee eens. Ik vroeg me ook af wat ze op dat nivo doet als je zo catastrofaal door een lijntje komt. Meen dat ze zaterdags 0 was, zo zal ze gekwalificeerd zijn geweest.
Sorry hoor maar als je op die wedstrijd meedoet kan je echt wel rijden hoor! Ik heb het ook gezien, waarschijnlijk zag ze de juiste afstand niet en kwam haar paard terug, natuurlijk kon ze beter de sprong opnieuw aan rijden maar dat heeft ze niet gedaan, ik vind niet dat je alle schuld bij dat meisje moet leggen, ze is nog heel jong het is verschrikkelijk als dit je overkomt, en het kan net zo goed in een B parcours gebeuren. En trouwens ze staat onder begeiding van Ben Schröder dus die kan echt wel rijden hoor, anders ga je niet vanuit België hiernaar toeDus mensen beetje RESPECT graag!
sigrid1182 schreef:kijk eens op de wereld ruiterspelen, daar rijden soms mensen uit landen mee die helemaal niets op dat nivo te zoeken hebben en ook gevaar voor hun eigen paard zijn als ze starten...dus er zijn zat mensen op dat nivo die er niets te zoeken hebben en zo slecht aanrijden op dat nivo zie ik maar zelden...
jammer dat er geen filmpje is, maar je ziet ruim van te voren dat dit nooit kon...
btw 150 of 1 metere vind ik nogal verschil....dan had paard er wel over gekomen....want met een noodsprong red een paard een slecht aangereden B hindernis wel, dit paard ging mega vroeg af...en kwam midden in hindernis, als paard op b sprong vroeg af gaat en maakt grote sprong komt ie er zonder kleerscheuren over...dus die vergelijking raakt imo kant noch wal