. Die pavo-onzin waarbij die paarden over hun vermogen gejaagd worden, dat moeten ze afschaffen. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Die pavo-onzin waarbij die paarden over hun vermogen gejaagd worden, dat moeten ze afschaffen.
. zodiacje schreef:Johanna59 schreef:Zelf vind ik het juist jammer, dat ik en velen met mij, geen jonge paarden meer kunnen uitbrengen. Wij moeten wachten tot ze 4 zijn. En kunnen dan ook nog alleen maar L starten. Veel paarden kunnen dan eigenlijk met gemak M lopen. Helemaal niet zielig! Het hangt van de ruiter af, hoe een paard gereden wordt. Ze zijn toch altijd veel verder in training, dan het niveau waarin je ze uitbrengt.
So what dat je "alleen maar L'' mag starten? Nou en dat je geen M loopt. Hoezo boeit dat?
Geld?
gaat niet alleen om zielig (wat ik wel vind, laat dat beest lekker paard zijn) maar gaat ook om lichamelijk.
Hij kan zijn lichaam best ontwikkelen zonder allerhande dressuur oefeningen te moeten doen.
De meest harde paardjes zijn de ijslanders, die brengen hun jeugd in de kudde door. Zoals het imo hoort.