Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
amondi schreef:Zoals een springPAARD voor een 10 jarige dochter?
Renske_ schreef:daarom staan mijn afgekeurde paarden thuis op de wei en 2 zitten er inmiddels in de frikandellen... weet ik tenminste 100% zeker(is zelfs gekeken bij het slachten of ze echt echt echt dood waren en niet via de achterdeur weer weggingen...) dat er niets verkeerds met de gebeurd!!
Maar niet iedere verzekering vindt dit goed, er zijn verzekringen die zelf ht paard ophalen/op laten halen voor de dood door een handlaar, maar die paarden(heb het bij 2 met eigen ogen gezien!) vervolens een paar weken/maanden later nog gewoon bij de handelaar op d wei stonden en te koop waren!!!
Daar is dus de verzekering fout... en ik zou al geen verzekring afsluiten waarbij ik mijn paard niet mag terugkopen of mee mag naar slacht/spuitje!
kitbits schreef:Sientje schreef:Huh?Over dit onderwerp liep toch al een topic? Kan 'm nergens meer vinden in m'n berichtenlijst..
je bent niet de enige, ik ben hem ook kwijt
Electra63 schreef:Er zijn ook ouders die bijv. een pony voor hun kind willen kopen die zelf totaal niets van paarden weten. En ook niet van het bestaan van Bokt.nl. Deze mensen denken dus bij zo'n handelaar goed af te zijn, zeker als pony gekeurd wordt door een DA (van de handelaar). .