jeetje wat afschuwelijk heel veel sterkte aan de eigenaren en andere betrokkene
__Esther__
Geplaatst: 08-05-10 11:35
Arme paarden De tranen schoten in mijn ogen toen ik het paard zag liggen op de foto's
Berdien
Geplaatst: 08-05-10 11:35
Wat afschuwelijk De nachtmerrie voor iedereen die zijn paarden op stal heeft staan. Arme paarden, het paard op de foto ziet er uit alsof hij flink pijn heeft moeten lijden.
Moet ook verschrikkelijk voor de buren zijn geweest, de beelden van een brandend paard raak je denk ik niet snel kwijt.
verschrikkelijk. dit is echt een nachtmerrie! ik hoop dat ze we een eerlijk besluit maken over de andere twee paarden. sterkte aan ae betrokkenen.
Bravura
Geplaatst: 08-05-10 12:37
Vreselijk.....wat ziet dat paard er uit door de brandwonden.....
zonnestraal2
Geplaatst: 08-05-10 12:58
aaahh jeetje vreselijk zeg, echt een nachtmerrie en dat paard met die brandwonden, toch te triest voor worden.. hopelijk komt hij er weer boven op! maar ik vraag me af of hij ooit pijnvrij door het leven zal kunnen?
Ragdollcat
Geplaatst: 08-05-10 13:50
Oh mijn god wat erg zeg, mijn maag draaid ervan om, dat arme paard, ik zelf had het ter plekke in laten slapen, want ik kan het niet aanzien en laat het dier niet lijden.
Maar misschien is het minder erg dan het lijkt??? maar ik had het ter plekke in laten slapen.
wat verschrikkelijk en die fotos zijn te luguber ; eigenlijk vind ik dat het diervriendelijkste is om de paarden in te laten slapen; dit paard is al helemaal mismaakt en staat waarschijnlijk helse pijnen uit
wat verschrikkelijk en die fotos zijn te luguber ; eigenlijk vind ik dat het diervriendelijkste is om de paarden in te laten slapen; dit paard is al helemaal mismaakt en staat waarschijnlijk helse pijnen uit
vind ik ook arm beestje
Jasminds
Geplaatst: 08-05-10 14:33
Jàkkess....!!!! Wij gaan vaak achter onze paardenspullen in het winkeltje van die dame .... Wat verschrikkelijk!!!! Is dan nog zo'n lieve dame Absoluut afschuwelijk als je dat hoort. Kan alleen maar bidden en hopen dat het nóóit met het jouwe gebeurt. Wat verschrikkelijk voor die arme dieren
mirgino
Geplaatst: 08-05-10 14:37
wat vreselijk och arme paarden
dit is echt een nachtmerrie,wat afschuwelijk
heel veel sterkte voor alle betrokkenen
vonnie
Geplaatst: 08-05-10 14:47
Echt de nachtmerrie van iedereen die zijn of haar paard ergens stalt. Ben benieuwd of ze de paarden er doorheen krijgen.
Verschrikkelijk zeg, bah.. Als dit mijn paard was geweest op de foto, denk ik dat ik hem meteen had in laten slapen. Wat een pijn, alle haren zijn weggebrand langs de manenkam en het hoofd. Gelukkig zijn de andere paarden van stal er beter af gekomen.. Op die andere 2 na..
Getverderrie wat een nare beelden. Hoop dat de twee overlevende het halen en goede pijnstilling krijgen brrr.
Up_to_Date
Geplaatst: 08-05-10 20:00
Bah.. Kippenvel krijg je ervan! Oh gossie wat een arm dier in dat weiland.... Hopelijk voelen ze zich snel iets beter en wie weet kan iemand ons hier wat meer vertellen over de situatie.