Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joanna74 schreef:Janine1990 schreef:Kan ik daaruit opmaken dat Marlène Kiers een pennymeisje is van een jaar of 14????
Volgens haar profiel is ze 47.
Alane schreef:vraag me trouwens af of de genoemde geruchten of mevr. K haar eigen paarden ontvreemd heeft, van bokt komen....
Als ik de utispraken zo lees is de wereld van MK niet zo heel groot... (beeldscherm van 17" inch groot schat ik zo)
Alane schreef:jes_sira schreef:Hij is toch de fotograaf (van beroep) die de foto's heeft geschoten toen de politie er was.
Dus hoe kan hij weten waar de paarden staan?
omdat volgens de onderschrift bij de foto's in de krant (kun je zien in de bijgevoegde link... zijn naam staat alszijnde fotograaf.
Alhoewel de verhaaltjes schrijfster wil laten voorkomen dat de foto's min of meer anoniem zijn ingezonden:
http://www.webregio.nl/groot-leiden/reg ... arden.aspxCitaat:Dit blijkt uit de foto's waarop deze krant de hand heeft weten te leggen.
@marieminime: gewoon oridnaire diefstal, en dat vind je goed? Dadelijk komt er iemand bij jouw voorbij, ziet je dier,vind dat hij er verwaarloosd uitziet, en neemt het mee.... vindt je dat goed?
MAW de daders moeten gepakt worden, de mensen die ze verzorgen idem.... is gewoon een strafbaar feit, niets meer en niets minder...
marieminime schreef:Als de hele buurt dat zegt, de politie, de dierenbescherming en weet ik wat, ja neem dan aub mijn pony mee als ik zo dom ben om niets te veranderen
marieminime schreef:jes_sira schreef:Hij is toch de fotograaf (van beroep) die de foto's heeft geschoten toen de politie er was.
Dus hoe kan hij weten waar de paarden staan?
omdat volgens de onderschrift bij de foto's in de krant (kun je zien in de bijgevoegde link... zijn naam staat alszijnde fotograaf.
Alhoewel de verhaaltjes schrijfster wil laten voorkomen dat de foto's min of meer anoniem zijn ingezonden:
http://www.webregio.nl/groot-leiden/reg ... arden.aspxCitaat:Dit blijkt uit de foto's waarop deze krant de hand heeft weten te leggen.
@marieminime: gewoon oridnaire diefstal, en dat vind je goed? Dadelijk komt er iemand bij jouw voorbij, ziet je dier,vind dat hij er verwaarloosd uitziet, en neemt het mee.... vindt je dat goed?
MAW de daders moeten gepakt worden, de mensen die ze verzorgen idem.... is gewoon een strafbaar feit, niets meer en niets minder...
gabjj8 schreef:of ratel ik nu maar in het wilde weg?
Janine1990 schreef:Alane; Het is toch zo dat bij diefstal de houder aansprakelijk is?
Alane schreef:Janine1990 schreef:Alane; Het is toch zo dat bij diefstal de houder aansprakelijk is?
lijkt mij ook.... maar vermoed zo maar even dat de verzekering dan niet uitbetaald....
en dan zit je dan als wannabe paardenredder... en maar gokken dat er niets gebeurd...
bij het minste of geringste paardrijongeluk komt er al een traumahelicopter... en dat zul je allemaal maar uit eigen zak moeten betalen... moet er niet aan denken
gekvanfleur schreef:ik geloof nog steeds dat quirine ze zefl ontvreemt heeft...
waarom zit anders de politie er niet bovenop? het is dan heus niet moelijk te raden bij wie ze zijn. en van quirine had je dan ook wel wat gehoord. maar die houdt zich angstvallig stil.
en die vrouwen hebben een chronisch aandachtstekort... al ben ik zeker tegen de manier waarop quirine haar paarden houdt.
waarom zit anders de politie er niet bovenop? het is dan heus niet moelijk te raden bij wie ze zijn. en van quirine had je dan ook wel wat gehoord. maar die houdt zich angstvallig stil.
en die vrouwen hebben een chronisch aandachtstekort... al ben ik zeker tegen de manier waarop quirine haar paarden houdt.
just_yv schreef:Pfff wat een stelletje moraalridders hier... stelen is niet goed blablabla
En al is de rechter het daar mee eens en mogen 2 paarden niet terug, gunt hij de andere 3 paarden geen beter leven en moeten wel terug! Hoe krom is dat!!
En terecht dat die mensen aandacht zoeken. Aandacht voor zo'n onderwerp is belangrijk, want je kan alles maar met dieren doen in dit land zonder dat je er echt voor gestraft kan worden. Doet het rechtssysteem het niet, tja dan gaan mensen het recht in eigen handen nemen!
just_yv schreef:Pfff wat een stelletje moraalridders hier... stelen is niet goed blablabla
Soms moet je echt wel eigen rechter spelen in dit land, dat blijkt maar weer.. want ze heeft ze wel degelijk verwaarloosd. En al is de rechter het daar mee eens en mogen 2 paarden niet terug, gunt hij de andere 3 paarden geen beter leven en moeten wel terug! Hoe krom is dat!!
En terecht dat die mensen aandacht zoeken. Aandacht voor zo'n onderwerp is belangrijk, want je kan alles maar met dieren doen in dit land zonder dat je er echt voor gestraft kan worden. Doet het rechtssysteem het niet, tja dan gaan mensen het recht in eigen handen nemen!