Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

janderegelaa schreef:wietske100 schreef:ik snap niet dat deze 2 niet gelijk in beslag worden genomen...
Zo beroerd vind ik ze er niet uitzien hoor.

Lein_ schreef:Ik weet het wel, en ik schrik me hier echt een ongeluk van. Deze paarden zullen niet aan de weg gestaan hebben, anders had ik ze werklijk ALLANG gezien! Ik heb 3 jaar in die wijk gewoond nota bene!! Dit is bij het Maaswaal College (nu dus Mondial College), die school in de buurt van de Praxis in Dukenburg. Wat een hel!He bah wat triest zeg..
Vraag me wel af waar dit is eigenlijk, kom niet zo vaak aan die kant van Nijmegen.
Arme paarden..

stalnijmegen schreef:lotte zijn de paarden dan vand e eigenaar vd wei, of van een ander..
het lijkt mij zo een hetzelfde verhaal als de paarden in batenburg van handelaar P. die in geen velden of wegen nog te bekenen is
B_witched schreef:qt_shetties schreef:Gatver, .... Maar wat ik nou niet begrijp aan het verhaaltje, is dat het andere paardje was afgemaakt omdat het steeds ontsnapte?
Dat zat ik me ook af te vragen... welke dierenarts besluit een dier af te maken omdat de eigenaar het niet opeist????