Asyaa schreef:Laat ze maar 40 uur mesten op de desbetreffende stal
Dat zou mij totaal niet uitmaken
whaha
Ik benz elf ook 13 en dit is serieus neit normaal?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dynamiek schreef:Ojee in Harskamp, tja wat zal ik zeggen campingseizoen is weer begonnen zal me niks verbazen waar ze verdaan komen![]()
Hier is mij geleerd door de Rasechte Harskampers "campingseizoen is weer begonnen deur op slot draaien", als het seizoen weer voorbij is dan kan je alle deuren weer met een gerust hart open laten staan.
qt_shetties schreef:Oh lekker das hier in de buurt... Mensen, waar gaat het heen met die !@#%^&%@@!# jeugd! Triest hoor. De manege waar het "drama" zich afspeelde is dat ook bekend?
dynamiek schreef:Ojee in Harskamp, tja wat zal ik zeggen campingseizoen is weer begonnen zal me niks verbazen waar ze verdaan komen![]()
Hier is mij geleerd door de Rasechte Harskampers "campingseizoen is weer begonnen deur op slot draaien", als het seizoen weer voorbij is dan kan je alle deuren weer met een gerust hart open laten staan.

Unoo schreef:qt_shetties schreef:Het klinkt nu net alsof je het tegen elke willekeurige puber hebt. Ik ben nu zelf 14 en vind dit ook echt niet normaal, echt te gek voor woorden. De ander er voor werken en het gewoon mee jatten? Echt sneu...Oh lekker das hier in de buurt... Mensen, waar gaat het heen met die !@#%^&%@@!# jeugd! Triest hoor. De manege waar het "drama" zich afspeelde is dat ook bekend?
Het zijn toch ook allemaal oude mannen van in de 40 zowat die meisjes verkrachten en vermoorden... 'waar gaat het heen met de volwassenen' zeggen we dan toch ook niet
Maar wel aanpakken die handel...
beantsje schreef:Laten we het zo stellen;
Als het mijn dochter was (en ik ga er eventjes vanuit dat ze het zadel heeft gestolen voor een verzorgpony of eigen pony), was het gewoon over. Niet meer paardrijden, geen verzorgpony meer of eigen pony de deur uit.
Van het bespaarde geld een heeele grote bos bloemen voor de eigenaar van het zadel kopen.
(en natuurlijk beide benen breken)
Miss_Malfoy schreef:beantsje schreef:Laten we het zo stellen;
Als het mijn dochter was (en ik ga er eventjes vanuit dat ze het zadel heeft gestolen voor een verzorgpony of eigen pony), was het gewoon over. Niet meer paardrijden, geen verzorgpony meer of eigen pony de deur uit.
Van het bespaarde geld een heeele grote bos bloemen voor de eigenaar van het zadel kopen.
(en natuurlijk beide benen breken)
Jeetje mag ik jou als mams? Mijne zou me ook nog een schedelbasisfractuur slaan, omdat ik toch me kop niet gebruik kennelijk. Oja en ze zou het er nog jaren steeds opnieuw inwrijven, en me keer op keer opnieuw de wind van voren geven.