Jonge meiden aangehouden wegens diefstal van paardenzadel

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 18:01

Asyaa schreef:
Laat ze maar 40 uur mesten op de desbetreffende stal :')

Dat zou mij totaal niet uitmaken
whaha

Ik benz elf ook 13 en dit is serieus neit normaal?

ArabicQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 18:02

dynamiek schreef:
Ojee in Harskamp, tja wat zal ik zeggen campingseizoen is weer begonnen zal me niks verbazen waar ze verdaan komen ;)
Hier is mij geleerd door de Rasechte Harskampers "campingseizoen is weer begonnen deur op slot draaien", als het seizoen weer voorbij is dan kan je alle deuren weer met een gerust hart open laten staan.

Harskamp is hier dichtbij .. met dit seizoen kunnen wij ook niets meer open laten zelfs op onze boerderij kunenn we onze auto's niet meer open laten alles word voor je neus op eigen terrein weg gesnaaid

Steefnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 18:11

Zorgelijk...
Normen en waarden zakken steeds verder weg. Het verschil tussen 'van jou' en 'van mij' wordt steeds kleiner.
Wat me nog meer beangstigd is dat deze meiden ook ooit een keer kinderen zullen gaan opvoeden. Waar moet dat dan heen gaan?
Ouders mogen ze dus ook wel meer aanspreken of zelfs aanpakken en hulp bieden bij het opvoeden!

Gelukkig blijkt uit de posts dat er ook meiden zijn die wel weten hoe het hoort. Houden zo, dames! +:)+

Featherlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 18:19

Ik zou het nu nog niet eens durven/ in mijn hoofd halen!! :n

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 18:20

qt_shetties schreef:
Oh lekker das hier in de buurt... Mensen, waar gaat het heen met die !@#%^&%@@!# jeugd! Triest hoor. De manege waar het "drama" zich afspeelde is dat ook bekend?

112ede en Harskamp is geen Hoofddorp hoor :+

Vraag me af of de dames daar op vakantie waren en dachten zadel mee terug te nemen zonder dat er iemand naar kraaide.

Shanedow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 18:34

Jeetje zojong en het idee al hebben zoiets te doen en het dan ook nog eens doen ! ;(
Waar gaat het inderdaad heenn .. plus nog een groep meisjes was opgepakt i.v.m diefstal (winkels ens)
en die werden geleid door 2 of drie meisjes van ook zo een 14/15 jaar ! :7

is toch belachelijk , gelukkig heeft het (17 jarige meisje) uit dit verhaal haar spullen weer terug .. :(:)

NiNM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 18:38

dynamiek schreef:
Ojee in Harskamp, tja wat zal ik zeggen campingseizoen is weer begonnen zal me niks verbazen waar ze verdaan komen ;)
Hier is mij geleerd door de Rasechte Harskampers "campingseizoen is weer begonnen deur op slot draaien", als het seizoen weer voorbij is dan kan je alle deuren weer met een gerust hart open laten staan.

Idd, Hier in de buurt ben je dan niet meer veilig!
Was het op een pensionstal of privee stal? weet iemand dat?

Cheetahfan

Re: Jonge meiden aangehouden wegens diefstal van paardenzadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 18:43

Wahaaa :')
Mischien hebben ze en pony in een schuurtje gezet, voeren ze hem groentensoep en hoestdrank, en hadden ze alleen nog maar een zadel nodig? O:)

Nee, ff serieus.
Gaat een beetje ver dit :n

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 18:46

Ach, ze zullen het zadel wel geleend hebben om de wilde hengst om de hoek zadelmak te maken en door te rijden tot grande penny nivo....
Maar dat begrijpt natuurlijk weer niemand...

alle gekheid o een stokje... alleen het idee al om spullen weg te nemen.... :n

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 19:03

Inderdaad, ze hadden dat zadel ernstig nodig, en dat 17 jarig meisje had er toch twee...wat doet iedereen dan moeilijk? :P

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 19:15

Ik ben 16, en toen m'n vzpony een nieuw zadel nodig had... Heb ik hem gewoon zelf gekocht, zoals dat hoort!
Echt wat dachten die twee...

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 19:23

Unoo schreef:
qt_shetties schreef:
Oh lekker das hier in de buurt... Mensen, waar gaat het heen met die !@#%^&%@@!# jeugd! Triest hoor. De manege waar het "drama" zich afspeelde is dat ook bekend?
Het klinkt nu net alsof je het tegen elke willekeurige puber hebt. Ik ben nu zelf 14 en vind dit ook echt niet normaal, echt te gek voor woorden. De ander er voor werken en het gewoon mee jatten? Echt sneu... 8)7

Ik ben het er wel mee eens... Het is echt TE gek voor woorden!! NIET normaal gewoon!! Maar om het dan over de jeugd te hebben :P Het zijn toch ook allemaal oude mannen van in de 40 zowat die meisjes verkrachten en vermoorden... 'waar gaat het heen met de volwassenen' zeggen we dan toch ook niet :P Maar wel aanpakken die handel...

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 19:31

Hoe zielig kan je zijn.

DyMarvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 19:37

Zit maar 1 straf op, kind alle spullen uit haar kamer laten verkopen en het geld aan de eigenaar schenken voor het ongemak.

En een week op de middelbare school in dezelfde kleding laten lopen :o ik denk dat ik later een gemene moeder ben

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 19:39

en een verbod om nog ooit op die manege te komen!

neile

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 19:42

Ik vermoed niet dat die kinderen uberhaupt nog graag op die manege WILLEN komen. Ik veronderstel dat iedereen in de omstreken wel weet wie dat zadel gestolen heeft. Die durven hun kop niet meer te laten zien hoor! :D

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 19:46

Laten we het zo stellen;
Als het mijn dochter was (en ik ga er eventjes vanuit dat ze het zadel heeft gestolen voor een verzorgpony of eigen pony), was het gewoon over. Niet meer paardrijden, geen verzorgpony meer of eigen pony de deur uit.
Van het bespaarde geld een heeele grote bos bloemen voor de eigenaar van het zadel kopen.
(en natuurlijk beide benen breken)

Sjeempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 19:48

ik vraag me af wat ze thuis hadden gezegd. ja ik heb m gevonden. lag zo in de bosjes :P

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 19:53

beantsje schreef:
Laten we het zo stellen;
Als het mijn dochter was (en ik ga er eventjes vanuit dat ze het zadel heeft gestolen voor een verzorgpony of eigen pony), was het gewoon over. Niet meer paardrijden, geen verzorgpony meer of eigen pony de deur uit.
Van het bespaarde geld een heeele grote bos bloemen voor de eigenaar van het zadel kopen.

Jeetje mag ik jou als mams? Mijne zou me ook nog een schedelbasisfractuur slaan, omdat ik toch me kop niet gebruik kennelijk. Oja en ze zou het er nog jaren steeds opnieuw inwrijven, en me keer op keer opnieuw de wind van voren geven. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 19:54

Miss_Malfoy schreef:
beantsje schreef:
Laten we het zo stellen;

Jeetje mag ik jou als mams? Mijne zou me ook nog een schedelbasisfractuur slaan, omdat ik toch me kop niet gebruik kennelijk. Oja en ze zou het er nog jaren steeds opnieuw inwrijven, en me keer op keer opnieuw de wind van voren geven. :+

Ik denk dat ik met jou mee ga. Al denk ik dat ik banger moet zijn voor mn baas dan voor mn ouders (werk op een stal), die zie ik er nog voor aan om met de trekker achter me aan te komen :')

xxCyntxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 20:01

bij mijn oude manege zijn er ook twee meisjes van de manege afgetrapt omdat ze spullen hadden gestolen ( een halster en nogwat) en het grappige is dat het ene meisje hier op bokt zit en heel veel foto's van haar shet heeft staan:+

dynamiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 20:21

Oeps krijg net uit betrouwbare bronnen vermeld dat het bij mij om de hoek was, het zadel is van een bekende van mij, het is een hele achtervolging geweest heel wat mensen van stal zijn achter die meiden aangerent, en hebben ze te pakken gekregen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 20:22

dynamiek schreef:
Oeps krijg net uit betrouwbare bronnen vermeld dat het bij mij om de hoek was, het zadel is van een bekende van mij, het is een hele achtervolging geweest heel wat mensen van stal zijn achter die meiden aangerent, en hebben ze te pakken gekregen.

Toch wel met hooivorken en fakkels? O:)

cile205

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 20:25

Stelletje kneuzen..:(

Ezzzyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 20:26

Slechte voorbeelden.. Ik zou echt nooit zo iets doen..
Sorry hoor maar dan ben je echt raar.. Wie steelt er nou weer iets?
Slaat echt nergens op.. Spaar lekker zelf..