Nee, mijn paard zet ik niet in met de SO dat durf ik niet aan. Ook al weet ik dat ze voornamelijk reageert op mijn spanning durf ik niet te zeggen dat ze met een SO braaf blijft. Ik weet niet wat voor spanning de persoon op haar rug heeft. Daarnaast hebben we bij ons zoveel geschikte paarden staan dat dat ook niet nodig is. Zelfs als er meerdere geblesseerd uit zou vallen kunnen we nog uit 10 andere kiezen die ook geschikt zijn 
Maar ze moet wel meer springen, dat is gewoon haar ding en je merkt ook aan haar enthousiasme dat ze dat graag doet. Laatst is ze twee keer uit de wei gesprongen omdat ze geen zin had alleen te staan. En dat is een wei met een dubbel hek (dus dubbelsprong) van ik denk toch zeker 120 hoog.
Maar hoe minder ze het doet hoe groter het enthousiasme word en aangezien ik al schrik heb kan ik er dan helemaal niks meer mee beginnen omdat ze ook nog eens op mijn spanning reageert. Fleury zou met haar gaan springen in de Coco springles die vorige week of de week ervoor gehouden zou worden, maar aangezien vorige week is geworden en zij zo ongeveer de fanatiekste SO ganger is die we hebben ging dat niet door. Maar binnenkort waarschijnlijk wel. In plaats van af en toe eens een lesje op zondag komt er nu een vaste les op zaterdagochtend.
Ach, en wat is offtopic, we schetsen wel een beeld van wat de studentenwedstrijd inhouden