Observatiewedstrijd Reining in Oirschot prooi voor Fonck

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Springert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-10 16:52

spatter schreef:
ik denk dat haar karakter nu juist het struikelblok is
ze wil iets heel graag waar ze eigenlijk nog niet klaar voor is

er zullen zoveel sporters graag willen gaan die helaas net niet goed genoeg zijn
dan wordt het 4 jaar doortrainen en hopen dat je er dan wel bij zit

Dit gaat voor Anky niet op. Zij kan uren en uren aan training per dag spenderen...dat is voor heel veel anderen niet weggelegd, daar die immers een gewone baan hebben. Maar goed....we zullen zien...persoonlijk denk ik dat ze het team wel gaat halen voor de WEG.

TiaraBungy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 16:36

Springert schreef:
TiaraBungy schreef:
Er wordt meer gegild bij Anky dan bij menig ander ruiter hoor, dus weet niet wat mensen hier lopen te zeuren :+
Het wordt haar niet gegund? Er werken pro's mee om haar te helpen, ze krijgt een super paard onder haar kont, een goede coach en dan gaan mensen zeggen dat anderen zeggen dat het haar niet gegund wordt.. Laat me niet lachen :+

Ze moet gewoon realistisch blijven en accepteren dat ze (nog) niet de scores heeft om naar Kentucky te gaan, dat ziet nu toch iedereen wel op dit moment?! ;)

Trouwens, petje af voor Bernard Fonck! :) Want daar wordt gelijk niet meer over gesproken. Het gaat alleen maar over Anky en dát is wat de meeste mensen/reiners irritant vinden ;) (niet alleen bij dit nieuwsbericht trouwens)

Zo he!!! Frustie, frustie!!!

Ik ben niet gefrustreerd hoor ;) Integendeel.. Alleen iedereen zit elke keer te zeiken over de reiners, terwijl die hartstikke hard voor haar gillen en het haar echt wel gunnen. Dus ik snap niet helemaal waarop je dit baseert maar oké ;) Kom maar eens gezellig kijken en kom dan maar eens terug met het verhaal dat niemand het haar gunt, want dat wordt hier helemaal niet gezegd!

Trouwens, nóg een keer petje af voor Bernard! Gewoon effe een score van 150 rijden 8-) Loveittttt! <3

xShellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 21:17

Als je er realistisch naar kijkt is de WEG idd nog niet haalbaar voor Anky, althans reining op de WEG.
Wel knap dat ze het alsnog probeert, echt een doorzetter!
En die publiciteit is natuurlijk altijd goed.
Maar het nadeel daarvan is dat alle andere (goede) ruiters gewoon worden vergeten omdat alle nieuwsberichten voornamelijk over Anky gaan.
En dat vind ik jammer.

en nee, ik ben niet jaloers mochten mensen dat denken? :?

GO CIRA GO CIRA GO CIRA *\o/*

TiaraBungy

Re: Observatiewedstrijd Reining in Oirschot prooi voor Fonck

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 21:47

Ojaa, die heeft het natuurlijk óók helemaal super gedaan! :D *\o/*

HumbleTalent

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 09:42

Even een kleinigheidje hoor, maar een aantal fouten in dit bericht (afgezien nog van de plaatsingen):

Bernard Fonck-Poels??? Sinds wanneer neemt de man de achternaam van de vrouw aan?
Het is natuurlijk Ann Fonck-Poels en gewoon Bernard Fonck.
Het is daarbij Cira Baeck en niet Beck.
En als laatste Fonck in plaats van Donck.