Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PhiaBink schreef:Lovely schreef:Het helpt ook om paarden niet te verzekeren, dan heb je gewoon zelf te beslissen wat er met je paard gebeurt.
Zeg dat wel.
Kost klauwe met geld en hun belofte nakomen doen ze toch niet!!!!
Rekening openen, elke maand er wat op doen, rente ontvangen en af blijven.
Lovely schreef:Het helpt ook om paarden niet te verzekeren, dan heb je gewoon zelf te beslissen wat er met je paard gebeurt.
Ragdollcat schreef:verzekeringen willen natuurlijk zoveel mogelijk geld uit jou slepen.
Iemand die ik ken, die betaald fors meer dan het slachtgeld een paard terug van de verzekering, en moet daarna nog maanden premie betalen, raar toch? afgekeurd is afgekeurd en teruggekocht is teruggekocht.
Voor mij geen verzekeringen meer, heeft me ook alleen maar geld gekost dan dat ik er wat aan had.
Lovely schreef:Poucywouce, ja en dat al zeker sinds 2004.
quadripes schreef:als je je echt om het welzijn van je paard bekommert, dan breng je het paard gewoon zelf naar de slacht en blijf je erbij als ie zijn laatste adem uitblaast. Dan weet je zeker wat er met hem gebeurt.
Ook als je het paard voor de dood verkoopt, wordt hem nog geen lijdensweg bespaard, omdat ze dan vaak op transport naar Italie worden gezet en pas dagen later na een heleboel mishandeling alsnog aan hun einde komen.
Verzekeringen kunnen dit alleen maar doen omdat mensen zelf liever niet de verantwoordelijkheid nemen om op een goede manier afscheid te nemen.
Tenminste, dat is mijn bescheiden mening.
Alane schreef:Ik vermoed zo dat het benauwd zijn niet verzekerd is en dat het paard dood om moet vallen voor de verzekering uit betaald, = vermoeden.
Via de rechtsbijstandverzekering, kat in de zak, radar, geef de programma's een naam had ik de onderste steen naar boven laten draaien om het voor elkaar te krijgen, maar NOOIT ten koste van het paard.
En een nieuwe kopen? dan spaar je een poosje voor een nieuwe, deze kost in de maand net zoveel als een gezondpaard, en je kunt er niets mee... het dier alleen plagen door hem in leven te houden..