Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Esmeralda schreef:ik vraag me nu eerlijk af: hoeveel van jullie moeder zijn en hoeveel van jullie weleens hun kind voorop neemt??? Denk van alle moeders, dat de meeste dat doen. Waarom, simpel, je denkt je paard te kennen, bij jou gebeuren geen ongelukken denk je. En hoevaak gaat dit goed, heel vaak dus.
Houdt niet in, dat dit een verschrikkelijk ongeluk is.
Dit heeft moeders echt niet gedacht
Esmeralda schreef:ik vraag me nu eerlijk af: hoeveel van jullie moeder zijn en hoeveel van jullie weleens hun kind voorop neemt??? Denk van alle moeders, dat de meeste dat doen. Waarom, simpel, je denkt je paard te kennen, bij jou gebeuren geen ongelukken denk je. En hoevaak gaat dit goed, heel vaak dus.
Judith_ schreef:In de bak zijn wel heel veel minder prikkels dan op een rodeoevenement.
Het is verschikkelijk voor de ouders en de omgeving dat dit gebeurt is. Hoop dat ze zichzelf ooit kunnen vergeven. Maar dit had voorkomen kunnen worden.
Sonja schreef:Judith_ schreef:In de bak zijn wel heel veel minder prikkels dan op een rodeoevenement.
Het is verschikkelijk voor de ouders en de omgeving dat dit gebeurt is. Hoop dat ze zichzelf ooit kunnen vergeven. Maar dit had voorkomen kunnen worden.
Weet je, ik denk dat het niet uitmaakt hoe je kind om het leven is gekomen, maar dat elke ouder waarvan het kind omkomt zichzelf hier helemaal gek mee zal maken. In dit geval met 'had ik haar maar niet op m'n paard genomen', maar in andere gevallen met 'had ik haar maar niet op de voorstoel neergezet', 'had ik haar maar met de auto naar school gebracht ipv haar laten fietsen', 'had ik haar maar huisarrest gegeven na die grote mond van vorige week zodat ze nu niet was gaan stappen' etc.
Afschuwelijk zoiets.