_rosita_ schreef:Geerke: paarden gaan dood door ondervoeding en geen water krijgen. Deze paarden stonden er niet perfect bij, tuurlijk niet, maar dood zouden zij écht niet gegaan zijn hoor...
Ik vind dit ook absoluut geen ander geval, ik vind het niet kunnen, absoluut niet!
Zou mooi worden... Paarden die 23-7 op stal staan van oktober tot mei ( en ja, dat gebeurd wel degelijk) vind ik nog vreselijker dan hoe deze paarden stonden. Dat zou mooi worden als het recht dan inm ijn handen zou liggen...dan zou ik menig stal leeg kunnen plukken en hulde aan mij! Want ik ben opgekomen voor zielige paardjes... kom toch zeg!
Daar gaan we weer. Mevrouw de K. vond zelf ook dat de paarden het beter hadden dan 23/7 op stal, en zij is niet echt een kenner. Lees alle topics eens door en bekijk de filmpjes eens goed. Het is altijd makkelijk om te refereren aan paarden die het volgens jou nóg erger hebben (maar daar zijn al een miljoen discussies over).
Deze paarden gaan dan niet dood, maar hebben het écht niet fijn daar. Het gaat nu over deze paarden en niet over de paarden op stal.
Dit neemt niet weg dat ik diefstal absoluut niet goedkeur. Ze waren net op de goede weg met de rechtzaken etc. Dat van die zadels snap ik al helemaal niet. E.e.a. klopt niet helemaal, maar dat zal inderdaad wel vanzelf bekend worden. Ik geloof ook nooit dat de buurt er achter zit, anders hadden ze het allang gedaan. Het geeft me geen goed gevoel, hoop dat ze het nu goed hebben.