Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Martie schreef:Ligt het aan mij maar ik vond het camerawerk zo slecht: steeds ingezoomd op de eerste paarden terwijl Zenyatta steeds buiten beeld bleef en je weet dat ze vaak een eindsprint heeft. Pas het laatste stuk kwam ze weer in beeld. Ik had zo graag het grotere overzicht gehad waarbij je goed kon zien wanneer ze ging aanzetten. Is er nog een ander filmpje?
Maar verder prachtige race, natuurlijk! Superpaard!
Emerald schreef:Dit brengt me terug naar mijn jeugd.....toen ik de boekjes van 'De Zwarte Hengst' verslond....![]()
Wat een geweldig paard! Ze loopt nog net niet achterom te kijken...... Ben normaal geen echte fan van de renbaan, maar dit is toch prachtig om te zien!!
Airborn schreef:Bah, word gewoon emotioneel als ik haar zie rennen... Het gaat met z'n speels gemak, en z'n lol dat ze heeft in het rennen... Echt heel bijzonder om te zien. Vind het dan ook nog eens een schitterend paard om te zien. Wat moet Mike onwijs blij zijn dat hij haar mag rijden!
kiolette schreef:Emerald schreef:Dit brengt me terug naar mijn jeugd.....toen ik de boekjes van 'De Zwarte Hengst' verslond....![]()
Wat een geweldig paard! Ze loopt nog net niet achterom te kijken...... Ben normaal geen echte fan van de renbaan, maar dit is toch prachtig om te zien!!
Dat is nou precies wat ik ook elke keer denk als ik een race van Zenyatta zie.
Kippevel.