Overwinning nummer zestien voor onaardse Zenyatta *clip*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Martie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 09:00

Ligt het aan mij maar ik vond het camerawerk zo slecht: steeds ingezoomd op de eerste paarden terwijl Zenyatta steeds buiten beeld bleef en je weet dat ze vaak een eindsprint heeft. Pas het laatste stuk kwam ze weer in beeld. Ik had zo graag het grotere overzicht gehad waarbij je goed kon zien wanneer ze ging aanzetten. Is er nog een ander filmpje?
Maar verder prachtige race, natuurlijk! Superpaard!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Overwinning nummer zestien voor onaardse Zenyatta *clip*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-10 09:04

Dit is het enige filmpje van redelijke kwaliteit. We mogen al blij zijn dat er uberhaupt een filmpje is gezien de race pas geleden was en er geen verder geen tv stations aanwezig waren :D

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 09:09

wauw echt prachtig, want buitenkant bocht inhalen is echt geen lachertje en zij doet alsof het niks is om dan op de laatste rechte lijn nog een ruime voorsprong te halen.

Sterk paard, want zo'n risico kan je echt niet met elk paard nemen...

effe ter zijde, het aantal effectieve zweepslagen is beperkt, dus het merendeel wat je ziet is gewoon gezwaai voor het zwiepende geluid, een renpaard dat niet uit zichzelf wil rennen kan je echt niet vooruit meppen of sneller laten lopen door maar genoeg te slaan

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 09:11

Zenyatta doet het gewoon met vier hoeven in haar neus ... WAT een merrie <3 !!

HCRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 09:14

Echt geweldig om te zien wat een superpaard! en wat een karakter.

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 09:19

Martie schreef:
Ligt het aan mij maar ik vond het camerawerk zo slecht: steeds ingezoomd op de eerste paarden terwijl Zenyatta steeds buiten beeld bleef en je weet dat ze vaak een eindsprint heeft. Pas het laatste stuk kwam ze weer in beeld. Ik had zo graag het grotere overzicht gehad waarbij je goed kon zien wanneer ze ging aanzetten. Is er nog een ander filmpje?
Maar verder prachtige race, natuurlijk! Superpaard!

Je ziet op het filmpje 'twee races' in beeld, de bovenste groep paarden is dezelfde race als beneden in beeld, echter dan een totaal overzicht, dus je ziet steeds de hele race, inclusief Zenyatta op 4 lengtes achterstand. Je moet dus in het begin de bovenste in de gaten houden. :)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 09:22

Wat een geweldige merrie!
Die mag als ze met pensioen is wel hierheen hoor! :D

MissPiggy78

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 09:28

Tjonge jonge, iedere keer weer kippevel als ik die merrie zie opkomen vanaf achteren zeg.....wat kan die merrie rennen.
Het lijkt wel of de rest van het veld gewoon stilstaat.
Het lijkt wel of ze speelt!
Geweldig!!

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 09:31

En gewoon met die oren naar voren inhalen richting finish zo van;
"Oh-ja, ik kreeg een bakkie biks aan de andere kant van die streep, toch? Nou, laat ik maar in een galopje gaan dan. Hmm, wat doen die andere paarden hier? Even eromheen hoor... Ga je mee Mike?"

Ik zit elke keer weer met verbazing en open mond te kijken naar haar <3 ! Wat een bijzonder dier!! Inderdaad van welk planeet komt ze? :D

cocktail

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 09:37

wat een paard! echt in een woord geweldig.

HouvanPonys

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 09:38

Ongelovelijk, wat een merrie zeg :D!
Kippenvel!
Ben ook benieuwd van welke planeet ze komt :D?!
Super, dat je in de rensport niet altijd een zweep nodig hebt, vooral bij zo'n paard, die alles wint, terwijl de zweep voor de helft van de tijd niet eens gebruikt hoeft te worden, wat een paard! :D

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 09:40

dat paard ! :n :+: Die is niet normaal, telkens opnieuw 3 kwart van de race op haar dooie gemak achteraan hossen en dan spurt ze er van onder alsof het haar ineens invalt dat ze aan het eind van die streep idd dat bakkie biks krijgt zoals Jeddah het zo mooi zegt.

Ik krijg tranen in mijn ogen elke keer ik dat paard zie rennen. <3 <3

Die commentator is ook geweldig, je hóórt gewoon dat ie zit te wachten tot Zenyatta naar voor schiet. :D

Airborn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 09:42

Bah, word gewoon emotioneel als ik haar zie rennen... Het gaat met z'n speels gemak, en z'n lol dat ze heeft in het rennen... Echt heel bijzonder om te zien. Vind het dan ook nog eens een schitterend paard om te zien. Wat moet Mike onwijs blij zijn dat hij haar mag rijden!

Seasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 09:51

Echt geweldig wat dat beest kan!

xkimmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 09:53

Geweldig!
Maar is John Shirrefs niet de trainer van zenyatta?

aisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 09:54

Wat een paard! Geweldig gewoon zoals ze op dr dooie gemakkie de rest inhaalt. Echt super om te zien!

Emerald

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 10:03

Dit brengt me terug naar mijn jeugd.....toen ik de boekjes van 'De Zwarte Hengst' verslond.... :D

Wat een geweldig paard! Ze loopt nog net niet achterom te kijken...... Ben normaal geen echte fan van de renbaan, maar dit is toch prachtig om te zien!!

Jeanneee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 10:08

Wauw wat enorm knap!

kiolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 10:12

Emerald schreef:
Dit brengt me terug naar mijn jeugd.....toen ik de boekjes van 'De Zwarte Hengst' verslond.... :D

Wat een geweldig paard! Ze loopt nog net niet achterom te kijken...... Ben normaal geen echte fan van de renbaan, maar dit is toch prachtig om te zien!!

Dat is nou precies wat ik ook elke keer denk als ik een race van Zenyatta zie.
Kippevel.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 10:14

Dat paard is echt briljant. Ik krijg er tranen van in mijn ogen bij het bekijken van het filmpje. Wat een paard. :+:

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 10:15

Ik ben ook helemaal geen fan van de rensport, maar jeetje dit paardje rent echt alsof ze nog wel een paar versnellingen harder kan.
Ze gaat zo relaxed langs die andere paarden, alsof ze 2 hoefjes in dr neus heeft van pompidom, oh ja ik moet voorop, lalalalala.
Heel erg gaaf om zo te zien.

Vickelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 10:20

She did it again *\o/* wauw!wauw!wauw! wederom kippenvel!!
Wat een kanon van een paard!! Het lijkt wel alsof het vanzelf gaat! Prachtig!!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 10:21

Geweldig!!!! Wat een paard he?? Ik krijg ook elke keer traantjes bij haar, stom he?

Elke keer blijven ze achteraan lopen en dan in de laatste bocht haalt ze buitenom! in en rent zo de rest op haar gemakje voorbij. Ik zit elke keer verbaasd te kijken. Het lijkt wel of ze gewoon grote passen gaat maken, meer niet. Dat is denk ik inderdaad hun tactiek en het werkt bij dit paard wel, bij andere niet denk ik.

Tof trouwens dat de eigenaar van Rachel Alexandra toegaf dat ze niet had kunnen winnen van Zenyatta!

Geweldig die uitspraak van Is it bird. :D No it's SuperZenyatta!! :D
Laatst bijgewerkt door Suzanne F. op 10-04-10 10:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 10:21

Airborn schreef:
Bah, word gewoon emotioneel als ik haar zie rennen... Het gaat met z'n speels gemak, en z'n lol dat ze heeft in het rennen... Echt heel bijzonder om te zien. Vind het dan ook nog eens een schitterend paard om te zien. Wat moet Mike onwijs blij zijn dat hij haar mag rijden!

Wilde het net zeggen, krijg altijd spontaan tranen bij dat paard, heel bijzonder. Fantastisch om haar te zien rennen! (en ik heb verder niks met de rensport :D )

Emerald

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 10:25

kiolette schreef:
Emerald schreef:

Dat is nou precies wat ik ook elke keer denk als ik een race van Zenyatta zie.
Kippevel.

Hahaha, ben ik gelukkig niet de enige....Zwart paard, geen zweep en winnen met 2 hoeven in je neus.....