Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

)
). Maar daar zit hij nu toch ook al een maand of twee op, ik denk dat het niet minder gaat worden. geerke schreef:ach...het is net als bij mensen...wij eten teveel en we voeren ook teveel!
Het aanbod in de supermarkt is overweldigent en geldt ook voor het aanbod soorten paardenvoer.

geerke schreef:ach...het is net als bij mensen...wij eten teveel en we voeren ook teveel!
Het aanbod in de supermarkt is overweldigent en geldt ook voor het aanbod soorten paardenvoer.
Nessah schreef:@MisterJac: Medische gevallen zijn natuurlijk een heel ander verhaal.. Dus ik snap niet helemaal wat je wilt zeggen. Ik bedoelde dat je een paard niet teveel ( en niet te weinig) moet voeren. Dat je daar als eigenaar verantwoordelijk voor bent.
). Bovendien, mijn barokkie heeft ook aanleg om wat dikker te worden, vooral in het weideseizoen, en valt weer in gedurende de winter en het vroege voorjaar. Zolang het niet de spuigaten uitloopt hou ik wel van een goed geisoleerde paardenbips
En wat was ik blij vorige maand, dat ze altijd wat vol is, ze werd ziek en heeft anderhalve week slecht gegeten, als ze van te voren perfect slank was geweest had ze er nu echt heel slecht uitgezien. Nu is ze me wat te rank op het moment maar dat trekt wel weer bij. En het is net wat Mystic Tinker zegt, een goede grasbuik doet veel op het oog hoor. Ik heb altijd een beetje medelijden met die paarden in sportmodel met zo´n hoog opgetrokken buikje omdat ze te weinig ruwvoer in hun darmen hebben..
MisterJac schreef:@ Nessah: Ik ben het namenlijk helemaal met je eens, ik ga ook zo met mezelf en met mijn paard om.
Ben nog niet zo handig met Quote's....en das pas onhandig
Ik snapte hem al niet