Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
TessPebbels schreef:Heeft ze nou watjes in haar oren? In het filmpje
Met die ketting hebben ze denk ik niet expres gedaan maar dat de groom het niet opgemerkt heeft.
Als ze uit de vrachtwagen komt hangt het op der neus en daarna in haar mond.
En die appeltjes op haar lijf! supermooi.
Ayasha schreef:TessPebbels schreef:Heeft ze nou watjes in haar oren? In het filmpje
Met die ketting hebben ze denk ik niet expres gedaan maar dat de groom het niet opgemerkt heeft.
Als ze uit de vrachtwagen komt hangt het op der neus en daarna in haar mond.
En die appeltjes op haar lijf! supermooi.
De ketting in de mond zal zeker bewust zijnHoewel hij hem volgens mij twee keer anders heeft als ik het goed zie?
Wat een pracht van een dier, kan er niets aan doen maar vind paarden met natte hoofdjes altijd zo schattig over komen![]()
Poehee schreef:Ze ziet er goed uit en ik weet zeker dat ze zich weer helemaal zal geven een vrijdag...
Enne die ketting er ff door is vast voor haar en andersman veiligheid, stel je voor dat ze er van door gaat....er is geen paard wat haar bij houd.... daar mag echt niks mee misgaan!
Citaat:Weet iemand of de race aankomende vrijdag via internet te volgen is?
djnien schreef:Sorry maar waarom reageerd er niemand op die walgelijke foto van het paard met de ketting over zijn tandvlees?????
Ik kan me niet voorstellen dat alleen bij mij m'n nekharen omhoog gaan bij het zien van zo'n foto.
Tuurlijk zullen er wel weer mensen zijn die hierop zullen zeggen dat het "normaal" is of dat het "wel nodig" is bij "zo'n paard", maar dan nog! Is toch echt niet normaal of wel??!!!