Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
gap schreef:Geef mij maar Henra..........is voor ons tot nog toe een topmerk die meegaat met zijn tijd en nog nooit problemen ervaren
). Vervolgens is het zijschot tussen de achterbenen van mijn paard beland.....paard in paniek en de trailer en zichzelf total loss getrapt.....8 maanden revalideren......De dealer en Ifor Williams waren hierna niet thuis...diverse brieven, rechtswinkel etc. maar ze hebben ons gewoon laten stikken....echt een rot bedrijf!!!!!!!!!!!!
india schreef:ik heb henra er zelf over benadert omdat ik een fabricage fout in dat jaartal vermoed hij was van 2002,
maar ik werd nogal bot te woord gestaan,
en altijd goed onderhouden, weliswaar niet binnen gestaan
maar altijd schoon en dicht gehouden tegen vocht van de bodem naar boven (waar altijd meer angst voor is)
heb even bedacht een rechtzaak ervan te maken met nog meer gedupeerden,
maar dan had ik geen trailer kunnen rijden in de tussentijd, want dan kon ik hem natuurlijk niet repareren,
robbedoes schreef:een pensionklant van ons is met dit merk haar paard "verloren" op de snelweg. de bevestigingssteunen van de klep lieten los. net vier jaar oud was deze trailer en altijd in onderhoud. ifor williams reageerde hierop ronduit onbeschoft.
u begrijpt, door deze ervaring nooit meer dit merk
Citaat:Ifor gaat het niet worden. Ben me rot geschrokken van een trailer die daar stond waaruit een paard was gekomen vanuit de voorkant. Dus neeee, niet via de loopplank, maar gewoon rechtuit. En dat op de snelweg. Beest was door de stang en de voorkant gekomen en bizar genoeg schadevrij op vluchtstrook gekomen. Daar ben ik goed van geschrokken. De voorkant is maar een enkele kunststof wand...
Jantie schreef:Lia_ schreef:De voorkant is maar een enkele kunststof wand...
Inderdaad, duw niet tegen de boeg om bvb de trailer te verplaatsen of je schiet er gewoon door met je handen