Het zou wellicht alleen zin hebben wanneer je echt met een hele mensenmassa heen gaan..... En Hart van Nederland erbij........die verkoopt nooit weer een paard.
Miryamk
Geplaatst: 30-03-10 18:16
Als jij dat voor elkaar krijgt ben ik erbij PL
Paintlinger
Geplaatst: 30-03-10 18:18
Eerst maar even zien hoe het loopt. Dan open ik wel een hyve ofzo..... dat kan niet via bokt.
pff... Wat een eikels zijn er toch op deze wereld... Die mensen zouden ze nu zo moeten behandelen als ze met de paarden hebben gedaan. Ik zeg: alleen nog water en 1 boterhammetje per dag!
_sioux_
Geplaatst: 30-03-10 18:24
zulke mensen mogen nooit meer in de buurt van een paard komen!..het is maar goed dat ik niet weet hoe die mensen eruit zien want weet niet wat ik zal doen als ik ze tegen kom!..
ik weet waar de paarden nu staan..ze staan op een mooie plek en krijgen nu de verzorging die ze verdienen!!
_sioux_
Geplaatst: 30-03-10 18:27
we kunnen ze misschien een gift sturen in de vorm van appels wortels en andere lekkere dingen (of andere dingen tis maar een idee )
Neh, die mensen vreten het vast zelf op.......en dan nog, we gaan ze toch niet helpen?
Miryamk
Geplaatst: 30-03-10 18:29
Ze bedoelt de mensen die de paarden opvangen denk ik
Biieniie
Geplaatst: 30-03-10 18:30
Waar staan die paarden nu dan? Ik bedoel 90 paarden laat je ook niet zomaar even ergens lijkt mij?
Wat gaat er nu met ze gebeuren?
En ja wat dat PV betreft, het is jammer, maar ze kunnen dit nou eenmaal niet hard maken. Velen beschrijven dit als het 'natuurlijk' houden van paarden. Gezien het feit dat de meeste juristen totaal geen verstand van paarden hebben kan mishandeling niet worden bewezen. Dat natuurlijk houden van paarden is overigens geen aanval op die theorie. Onze paarden staan ook zoveel mogelijk dag en nacht buiten. Maar het land wordt streng in de gaten gehouden en ze worden elke dag grondig gecontroleerd. Iets wat de natuurlijke houders lijkt mij ook doen.
Als er karkassen zijn gevonden van veulens lijkt het mij dat dit daar niet de normaalste gang van zaken was. Helaas..
_sioux_
Geplaatst: 30-03-10 18:31
ja bedoel waar de paarden nu staan op hun opvangadres