Ja.. een toppertje is het!! dat zekers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Flowerpull schreef:Witte-handjes-uitdeler-opdetribune meldt zichHet was inderdaad echt érg mooi.. Ik kreeg er bijna tranen van in mn ogen. Iemand hier boven zei dat hij expres voor de hindernis langsreed de eerste keer? Ik dacht dat dat écht per ongeluk was eigenlijk. Stond er met mn neus zowat bovenop en het leek echt alsof t paard echt een beetje schrok van al het geklap,gejoel, de muziek, de fotografen, etc. Maar ik kan het natuurlijk ook mishebben. Desalniettemin was het érg mooi.
Ook de woorden van John Whitaker waren erg leuk (you're a horseman, you're a sportsman, you never give up: until now... of zoiets, weet het niet meer preciesMaar dat was erg ludiek en heel erg lief en leuk).
NelsonG schreef:Het was zeker een mooi afscheid. Ik vond het ook leuk dat alle collega's er in de piste bij stonden.
De weigering was echt, niet gespeeld. Ik kwam Piet daarna nog tegen en heb het hem gevraagd.
Het paard schrok van de lichten op de grond.
Dacht eerst zelf ook dat het gespeeld was, zou wel iets voor hem geweest zijn maar het was toch een echte weigering.
Zonnetje81 schreef:Ik had ook het idee dat Rascin schrok. Daarbij was het een mooi afscheid. Dit past mooi in het rijtje van 'afscheid Bonfire'. Dat was ook echt heel mooi.
Leeft Ratina nog? Ik had het daar zaterdag met een vriendin over en vroeg me dat af.
nowornever schreef:Zonnetje81 schreef:Ik had ook het idee dat Rascin schrok. Daarbij was het een mooi afscheid. Dit past mooi in het rijtje van 'afscheid Bonfire'. Dat was ook echt heel mooi.
Leeft Ratina nog? Ik had het daar zaterdag met een vriendin over en vroeg me dat af.
Jazeker dat Ratina nog leeft ze staat nog steeds bij Ludger.
nowornever schreef:Zonnetje81 schreef:Ik had ook het idee dat Rascin schrok. Daarbij was het een mooi afscheid. Dit past mooi in het rijtje van 'afscheid Bonfire'. Dat was ook echt heel mooi.
Jazeker dat Ratina nog leeft ze staat nog steeds bij Ludger.