marrianne schreef:wendy! jij ook hier
toevallig ken ik de pony en opzich is er helemaal niets mis mee, met de verzorgster deed hij nooit wat en ging het altijd goed, maar ik denk dat de match met de eigenaar er niet altijd is geweest waardoor ze meerdere malen in hachelijke situaties terrecht zijn gekomen.
Marianne, met dit paard is zeker wel wat mis, er wordt vermoed dat dit beest ergens iets fout had in zijn lichaam, hij kon ineens zo heftig reageren. Ik weet nog dat hij het paardje kocht, ik was erbij, en heb hem toen al gewaarschuwd. Maar je weet hoe hij is.
Goed nu even een uitgebreidde reactie.
Hij is een goed lid van onze menvereniging, vriend van mijn kenninsen en ik kwam ook bij hem op het erf. We hadden maandag nog een rit staan samen. Hij was aan het stappen met zijn paard, kreeg een klap of werd op het asfalt getrokken en hij is een poos later pas gevonden. De druk op zijn hersenen was toen al erg groot. In het ziekenhuis hebben ze een stuk uit zijn schedel gehaald, maar dit heeft dus blijkbaar weinig geholpen. Hij is in coma gehouden, tot vandaag, omdat zijn hersenen teveel schade opgelopen hadden. Daarom hebben ze besloten dat het zo genoeg was. Wat ook erg wrang is, zijn vrouw heeft hem meerdere malen op het hart gedrukt dit paard alsjeblieft weg te doen.
Ik vind het zo erg! het is echt een verlies. Het was een supergoede man, hartstikke aardig, hart voor zijn dieren, gezellig, sociaal..
Ik moet het even laten zakken... pff