Jonge Amerikaanse springamazone al elf maanden in coma

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Amalarab

Re: Jonge Amerikaanse springamazone al elf maanden in coma

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 20:47

Het middel Stilnoct schijnt goed te helpen bij coma, hoop dat ze dat proberen bij haar!

Voltigeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 06:43

Lielle schreef:
Ik heb nog even wat verder gezocht, het is gebeurd met het losrijden voor het springparcours van een sgw; ze had net een hindernis (die op de foto dus) gesprongen, galoppeerde rustig naar de wending en viel onverwacht.

http://www.caringbridge.org/visit/allisonangove/mystory schreef:
On April 10, 2009, Allison was doing what she enjoys most – competing at a three-day event at Ram Tap in Fresno, CA. She had finished her dressage portion of the competition with a great ride. The second event was stadium jumping. While warming up for this event, she easily cleared a jump, and successfully cantered off to round the next corner. Within a fraction of a second she and Skyler were suddenly on the ground.

Zij EN haar paard lagen op de grond... Wat dus KAN betekenen dat zij onder haar paard is terecht gekomen doordat het paard viel.
Wat betreft die cap... tja, dat moet ieder voor zich beslissen. Tijdens mijn voltige heb ik er nooit een op, om de eenvoudige redenen dat het niet mooi staat, vreselijk in de weg zit tijdens bepaalde figuren én het feit dat ik bij een val m'n nek of rug breek zo groot is dat een cap nog weinig rol speelt.
Ik denk er de laatste tijd wel meer en meer aan om mij terug een goeie, stevige cap aan te schaffen (èn ook te dragen) voor het zadelmak maken, wandelingen te doen, etc...