Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Asyaa schreef:En wie zegt dat dat het bestuur van Manege Reigershof is?
Ik wacht wel een officiel nieuwsbericht van de site af.
Urielle schreef:Ik denk/vrees een beetje dat het stadium van dat soort oplossingen al lang gepasseerd is![]()
Vonnis is al uitgesproken, Reigershof zal nu denk ik een aanvraag moeten doen voor de aanleg van een nieuwe oprit elders of een verbreding van de huidige, zodanig dat de vrachtwagens er wel op kunnen vrees ik, en daar hebben ze komend seizoen weinig meer aan.
En ook al heb ik er echt een beetje de pest van in, toch kan ik de buurman wel begrijpen. Het is echt niet tof continu lichten in je woonkamer te zien langsdraaien, en zeker de lampen van vrachtwagens en 4x4's, die wat hoger zitten dan bij personenwagens, zijn echt heel vervelend. De overlast wordt veroorzaakt door de bezoekers van de stal, dan is het ook aan de stal om iets te voorzien dat deze overlast niet meer voorkomt. En dat zijn dus geen heggen of rolluiken bij de buurman, maar een aanpassing van het eigen terrein of een aanvraag bij de gemeente voor een aanpassing van het plaatselijke verkeer (eenrichting?).
Ik denk dat eigenlijk iedereen er het zelfde over zou denken als je het zou vergelijken met bijv. een
kartbaan naast of tegenover je huis, waar je veel geluidsoverlast van hebt. Dan denk je volgens mij ook niet 'het is wel ok als de kartbaan geluidsisolatie voor mijn huis betaald'. Ik iig niet, maar misschien ben ik stug daarin.