linky schreef:Beter lezen Winnie, de PvdD heeft aan de Apeldoornse raad wat gevraagd;.
`
Ja hoor, slaap lekker verder, de kamerfractie van de PvdDdie zetelt in Den Haag en stelt vragen aan het College van B&W in Apeldoorn. De volgende keer bij de les staatsinrichting beter opletten voordat je een ander verwijt niet goed te lezen.
Beloof je dat?
Citaat:
Ja, heel toevallig zijn wij daar even wezen kijken tijdens de markt....De beesten die er toen stonden stonden rustig, op een netjes afgezet stuk van het terrein. Geen onrust, en geen schandalig verzorgde dieren. Ik ben geen voorstander hoor van paardenmarkten, maar deze markt is dusdanig kleinschalig dat ik hier geen kwaad in kan zien.
Ik heb mijn twijfels omdat een paardenmarkt zo verwordt tot een hippisch evenement met allerlei randgebeuren. Op deze kleinschalige manier zie je geen kwaad in, de paardenmarkt is kleinschalig en de standjes eromheen zijn zo leuk. Ik zie er geen kwaad in een vinger aan de pols te houden voordat dit uitgroeit tot een groter evenement waarbij de parafernalia ondergeschikt raakt aan de handel (vooral omdat in andere plaatsen het toezicht ook scherper wordt en de handel zich wellicht gaat verplaatsen)
Enne, die jaarlijkse discussie over de Oostvaarderplassen is toch een ander topic? Dat hoeft hier niet dunnetjes over gedaan te worden.