opisop_shop schreef:Joyciej hier kom jij niet langs, daar rijden geen treinen en ook geen bussen...
Ik ben opgegroeid in die omgeving. Ik ken achter Harkstede ook het stuk natuurgebied, maar dat is nog gescheiden van Woudbloem. Weet ook niet of het dezelfde eigenaar is van de paarden. De pony's in Harkstede zagen er altijd -behalve 1 'misbaksel' maar dat was aangeboren zo te zien- prima uit. Reed daar regelmatig buiten toen mijn pony daar in de buurt stond. Vind het op beide plekken niet echt het toppunt van kwaliteit, prikkeldraad bijvoorbeeld, maar heb er nooit echt misstanden gezien. Moet zeggen dat ik er al bijna 5 jaar niet meer woon en er nu niet meer kom.
Ik kom hier ook regelmatig langs,m'n paard staat er ook, rijd daar veel buiten...
Ik denk dat die pony's van Scharmer Ae van dezelfde eigenaar zijn als die van die pony's in Harkstede.
Ben erachter gekomen dat sommige van die pony's, die bij harkstede staan ,onder de luizen zitten, en sommige véél te lange hoefjes hebben, erg sneu
Maar er is nog een man (zeg geen namen) die heeft daar bij Scharner Ae ook wel 's pony's lopen,maar ik kan me niet voorstellen dat die van hém zijn,want ik dacht dat hij altijd wel goed voor de pony's was, hij heeft namelijk bij zijn oude boerderij ,die hij verkocht heeft aan de projectontwikkelaar , allemaal wilde vogels, eenden en duiven, die hij élke dag nog komt voeren , terwijl hij er niet meer woont.
In de zomer lopen die pony's(stuk of 25) bij zijn voormalige boerderij die verkocht is en in de winter in natuurgebieden...