Citaat:
Storm schreef: Het is dus niets mis met een inhoudelijke discussie over de waarde van het duitse bloed!
Nee daar is niets mis mee, maar hoe kan een discussie een discussie zijn als alleen 1 iemand zijn mening mag spuien (een lid van de nieuwsredactie) en de andere reacties verwijdert worden?
Het waren allemaal nette reacties.
Ik vind het echt een belachelijke zaak, sorry hoor, ik kan er niets anders van maken!!!
Bij deze nogmaals bepaalde quotes, ik hoop dat ze niet verwijderd worden want dit hoort gewoon niet, er wordt niet gescholden er wordt niemand persoonlijk aangevallen, ik vraag me echt af waarom deze reacties verwijderd worden!
Verder zie ik het nut van pb en met mods. in dit geval helemaal niet in.
Er wordt niets gezegd dat niet gezegd mag worden of dat geheim moet blijven.
Citaat:
s0173957 schreef:
Hoogstwaarschijnlijk bij Van Uytert dan neem ik aan.
Trouwens, is iedereen het er zo maar mee eens dat de Duitse dressuurpaarden weer maar eens nodeloos door het slijk worden gehaald?
Want ik neem dat op als een belediging naar mijn eigen paarden toe...
Shan schreef: Ik had je al gequote en gepost dat ik het met je eens was maar die posten verwijderen ze weer.
Kijk lieve nieuwsredactie,
als je een artikel plaatst dat geschreven is door een redactielid van Bokt die daarin zijn/haar eigen mening plaatst daar heb ik niet zo'n moeite mee,
Waar ik wel moeite mee heb is het feit dat mensen die er een andere mening op na houden dat dan niet te kennen mogen geven.
Niet alleen Bokt heeft recht op vrijheid van pers, de Boktleden hebben ook recht op vrije meningsuiting.
Als mensen die reageren op de mening van het betreffende redactie lid vind ik niet dat je dit hoort te censureren.
Je kunt dus 2 dingen doen imo.
Het artikel aanpassen alszijnde puur een nieuwsbericht zonder conclusies te trekken of een persoonlijke mening er op na te houden.
Of je laat de posten staan van mensen die reageren op de conclusie van schrijver van het artikel