Paard afgemaakt na botsing met quad in Oud-Turnhout

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 20:16

wendietjuhhh schreef:
Juangi schreef:
Hé! Beide achterbenen!?? Dat moet wel expres gebeurd zijn!

Hoe kun je dat nou zeggen??? :( Je weet helemaal niet wat er gebeurd is!!! Vooroordelen! Kan ik me zo boos om maken.

Heel veel sterkte voor de betrokkenen.

Idd, ik dacht precies het zelfde. Hoezo zou iemand express achterop een paard rijden? Wat een vooroordelen en speculaties :(

Ik snap niet dat mensen het lef hebben om de quad bestuurder te beschuldigen. 9 van de 10 keer staat het halve verhaal, zo niet een half NIET waar verhaal op het internet (spreekt uit ervaring). Speculeren heeft niemand wat aan en kun je zelfs de betrokkenen ernstig mee kwetsen. Dus hou die bullshit aub voor je.

Ik wil wel alle betrokkenen heel veel sterkte wensen. Wat er ook gebeurd is, het blijft verschrikkelijk!

benangelique

wat worden er weer overhaaste conclusies getrokken! er staat duidelijk in het bericht dat er verder onderzoek nodig is om te kijken wie waar schuld heeft, dus laat de conclusies dan ook aan de betrokkenen over.

Heel veel sterkte voor zowel de amazone als de quad-rijder, want die laatste gaat dit ook vast niet in de koude kleren zitten...

_Patrick_

Wat vreselijk!!!
Sterkte voor de betrokkenen, vooral voor de eigenaresse van het paard ;( :(:) :(:) :(:) :(:)

xEline

Re: Paard afgemaakt na botsing met quad in Oud-Turnhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 20:22

Jeee wat vreselijk zeg heel veel sterkte voor de eignaren

diana1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 20:25

Zolang het niet duidelijk is hoe en wat er precies is gebeurd heeft het totaal geen zin om te speculeren.

Alle betrokkenen heel veel sterkte toegewenst!

Yontheke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 20:27

Oow mijn god! Ik ben een paar maanden geleden verhuisd vanuit Oud-Turnhout..
Ik heb ook altijd paardgereden in de bossen over die wegen en die weg is mij meer dan bekend!
Welke ididoot gaat nu ook met een quad achter een paard aanrijden!
Zo erg voor het paard en nog erger voor de amazone!

hotchocolat

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 20:39

Dit is wel een heel raar ongeval.

We weten niet wat er is gebeurd dus lijkt het me ook niet netjs om te veel te speculeren.

Alle betrokkenen heel veel sterkte

Bijinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 20:41

Niemand hier (tot nu toe) weet wat er exact gebeurd is.. Maar ik weet wel dat áls het míj zou overkomen zoals het híer beschreven staat, die bestuurder er niet met 'lichte' verwondingen vanaf zou komen #)

Ik wens de eigenaresse heel veel sterkte toe!
Laatst bijgewerkt door Bijinn op 07-03-10 20:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 20:41

Verschrikkelijk!!

Hier kom ik ook vaak quads en crossmotors tegen, en tsja als die vol gas een bocht om komen en jij rijdt net na die bocht....
ik ben daar ook heel simpel in, ik bel meteen zodra er bij ons in t bos zo iemand rijdt de politie op, ze zijn nml 1x op een van onze honden gebotst en de politie komt ook heel braaf iedere keer meteen kijken als we bellen, sinds we dat stug vol blijven houden zie ik er steeds minder want ik ben idd ook bang voor een ongeluk als we ze in een bocht tegenkomen..

Heel veel sterkte voor de eigenaar van het paard!!
Pff het zal je maar gebeuren, zo rij je lekker in het bos, zo knalt er een qud achterop je paard en verlies je je paard... ;(

Cheetahfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 20:46

Wat naar! ;(
Sterkte aan de amazone! :(:)
Wacht eerst nou maar de onderzoeken af voor iedereen vooroordelen gaat plaatsen!

Anita67

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 20:50

erg ........... ;(

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 20:59

Jose22 schreef:
Niemand hier (tot nu toe) weet wat er exact gebeurd is.. Maar ik weet wel dat áls het míj zou overkomen zoals het híer beschreven staat, die bestuurder er niet met 'lichte' verwondingen vanaf zou komen #)

Ik wens de eigenaresse heel veel sterkte toe!

nounou wat een stoere praat _-:(

ook uit het bericht kan je niet halen hoe het gebeurd is.
dus het lijkt me niet gepast om dan meteen van de schuld van 1 kant uit te gaan.

vreselijk ongeluk,wat zullen de betrokkenen geschrokken zijn

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 21:00

Imposant_14 schreef:
ik vind het persoonlijk ook een beetje onverantwoordelijk om op die manier achter een paard te rijden.

Op wat voor manier? Nergens wordt nog gerept over de echte oorzaak van ongeval :)

Sterkte voor alle betrokken partijen, want ook de quadrijder zal dit niet snel vergeten....

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 21:07

pff, zoiets laat je toch wel denken over hoe een leuk buitenritje kan omslaan in een nachtmerrie...

ik ben benieuwd naar het échte verhaal, en niet de halve waarheid...

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 21:26

zoooo, wat een beschuldigingen weer.
Zullen we ma ff afwachten of er mischien meer nieuws komt? Een bokker die de persoon kent ofzo?

Vind het heel erg, voor de betrokken partijen. Hoop dat paardje niet lang pijn heeft gehad. Arm dier.

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 21:30

We weten gewoon niet hoe het is gebeurd, maar het lijkt me niet dat iemand met een quad expres tegen een paard aanrijdt...

dynamiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 21:34

Vreselijk ongeluk zeg!

Hier in de omgeving Harskamp/Kootwijk rijden ze ook op quads zowel jonge Kinderen als oudere mannen en scheuren als gekken langs je heen ook als je op je paard zit! Het is zelf zo erg dat ze in het Kootwijkse bos ook al ruiterpaden gaan gebruiken om daar lekker te scheuren. Zou verboden moeten worden, mensen die zo'n ding besturen moesten eens weten wat er allemaal wel niet kan gebeuren.

Heel veel sterkte voor de eigenaar van het paard!

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 21:43

Wow, lijkt me een heftig ongeluk, zowel voor de amazone en paard als de quadbestuurder. Je hebt bar weinig voor je aan kreukelzone, deze bestuurder moet het paard zowat in zn nek gehad hebben lijkt mij...

Heel veel sterkte voor de amazone, en ook voor de quadbestuurder (er van uitgaand dat het een ongeluk was)

Zelf kom ik ook wel eens crossers en quadrijders tegen. Mijn ervaring is dat ze altijd stoppen of gas terug nemen zodat ik met pony goed kan passeren. Daarom doe ik nooit moeilijk; ze houden rekening met pony. Wel heb ik een paar keer gehad dat ik in een bocht zat, en het struikgewas te dicht was om pony daarin te parkeren. Bij mij is het altijd goed gegaan, bij een kennis zijn de crossers een keer het struikgewas ingevlogen; dr liep een paard op t ruiterpad :D

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 21:55

Imposant_14 schreef:
ik vind het persoonlijk ook een beetje onverantwoordelijk om op die manier achter een paard te rijden. Als bestuurder zou ik of wachten tot de amazone een teken gaf dat het paard dit kende, of wachten tot de amazone het paard dusdanig op afstand had. als amazone zou ik even aan de kant gaan en de quad laten passeren. nu weet ik natuurlijk niet of zo botsing plotseling onverwachts was of dat de amazone de quad al lang gezien had en de quad het paard al gezien had. en een paard zie je toch daar rij je niet zomaar in , ik bedoel wie is nou zo scheel?

Heel jammer van het paard, ik wens de mensen er om heen en de betrokkenen sterkte.

Er staat met hoge snelheid , dan kan ik me voorstellen dat als je aan de kant gaat te laat bent , of het niet optijd gemerkt hebt.

Maar bah wat een vreselijk iets zeg ! erg zielig voor het pard en amazone..

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 21:59

Ik vind weer dat er erg veel gespeculeerd wordt. We weten nog niet wat er is gebeurt, en veel mensen hebben hun oordeel al klaar. Ik wil de amazone, de quad bestuurder, en iedereen anders die erbij betrokken is veel sterkte wensen.

Mijn ervaringen met quad/bike rijders in het bos, is dat ze, zodra ze je zien, gas terug nemen, of zelfs de hele motor stilleggen tot ik ver genoeg ben, of aangeef dat het goed is.

fabiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 22:00

Heftig, verschrikkelijk om mee te maken!

missRosanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 22:01

Y;(
Vreselijk dit...

Sjeempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 22:07

verschrikkelijk zeg..

ik snap wel dat ze overstuur was. zo wil je ook je paard niet verliezen. arm dier...

veel sterkte voor alle betrokkenen

Cherry

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 22:08

Waar gaat het toch naartoe?
Nu zijn mensen al stom om tegen een paard aan te rijden...
Veel sterkte voor de eigena(a)r(en)
En de mensen die met dit paard iets te maken hadden

Billy12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 22:22

het is toch wel duidelijk dat de quadrijder de schuldige is.
En ik hoop dat het een ongeluk is en niet express.. want er zijn inderdaad een hoop gekken op de wereld. de zogenoemde "paardenhaters" ik heb er zelf mee te maken gehad met zo'n persoon, maar die was gelukkig te voet.. alleen had hij 2 honden die hij express los liet. die vervolgens in mn paard zn benen beten (gelukkig had mn paard peesbeschermers door, waardoor ze daar in beten ipv zn benen zelf)..

in ieder geval heel erg veel sterkte voor de eigenaresse van het paard..