Geen bewijs voor stof- en stankoverlast door een rijbak

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

daffie1986

Re: Geen bewijs voor stof- en stankoverlast door een rijbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 12:02

Die eigenaar van die paarden zit toch ook hier op bokt, ik meen me tenminste een soortegelijk verhaal te herinneren van een amzone die last had van haar buren terwijl ze overal een vergunning voor had. Ze zouden zeuren over het stampen tegen de de boxwanden en ga zo nog maar door. Kan het topic zelf niet meer vinden.

Yvette10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 13:46

Nou Sirus, wat zit je toch steeds te stoken, waar bemoei jij je mee. Heb je soms wat tegen die mensen?
Toevallig ben ik erachter gekomen dat jij zelf een paardrijbak heb aangelegd in dezelfde gemeente en straat zonder een vergunning.Ik zou maar niet zo piepen.
Kijk eerst naar jezelf en dan naar een ander!!!!
Zoekt u op Stevensstraat 9 in Westerbeek en u kunt haar daar vinden.

Sirus

Re: Geen bewijs voor stof- en stankoverlast door een rijbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 14:47

Hoi Yvette10, ik ben bang dat je mijn posts helemaal verkeerd opvat. Ik wil absoluut niet stoken! Vandaar dat ik ook aan heb gegeven dat ik en anderen niet kunnen/mogen oordelen als ze niet de hele situatie kennen. Wel ben ik ervan overtuigd dat ik meer dan het merendeel op bokt van de situatie afweet. Ik probeer met mijn posts mensen zover te krijgen dat ze bereid zijn de zaak vanuit 2 kanten willen bezien. Dus met een positieve blik op de situatie van de fam. Geerts maar ook de situatie van de andere familie. Een foto van de situatie kan denk ik daarbij helpen.
Dus: nee, ik wil absoluut niet stoken en heb ook absoluut niets tegen de familie Geerts! Vind het prima dat het mijn dorpsgenoten zijn en hoop dat ze dat nog lang blijven.

Ik vind het jammer dat je mijn posts niet kunt waarderen, maar zo zie je maar dat iedereen een eigen manier van "bokken" heeft.

Yvette10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 17:13

Okee, Sirus.

Die paardenfamilie heeft alles over voor hun mooie paarden en houden die al 24 jaar buiten bij huis en in een paardenstal waarvoor zij een bouwvergunning hebben gekregen.Hoe zuur is het dan als nieuwe buren komende uit de stad met ertussen een openbare weg je vervolgens voor de rechter slepen omdat deze niet alleen de paardrijbak niet meer willen zien maar ook de paarden niet meer terwijl er geen enkel bewijs is van vermeende overlast. Die buren zagen toch de locatie toen ze bewust besloten er te gaan wonen.