Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Dioxide schreef:Ayasha schreef:Ik zie Anky graag aan het werk en had haar graag nog een keer gezien maar het is niet anders. Verpletterend zou ik het niet meer noemen nu Totilas mee loopt... Vind eerder zonde dat je er eigenlijk al van uit mag gaan dat hij sowieso wint, de spanning is er wel enigszins uit zo.
[...]
En dat was mijn hele punt dus ook altijd, hahaha. Maar je hebt ook over Toot gelijk
Zijn we het toch met elkaar eens
Ach, het is de sport vermoed ik... Sterren komen en gaan...
Neroo schreef:Tsja dat zijn dan de regels. Of ik dan eerlijk vind of niet voegt niets toe.
Vind het alleen zo halfslachtig dat ze mee moet doen omdat ze Anky is.
Lijkt me ook niet echt bemoedigend voor Anky als ze voortaan iedere keer met een wildcard oid binnen moet komen op grote toernooien. Doet een beetje teniet aan haar status imo.
Michael1104 schreef:nou dan wil je de sterkste aan de start, en als je dan ziet naar wie de wild cards gaan...
ik zou geen 60 euro betalen om naar een hongaar te kijken...
Neroo schreef:Ik kan daar wel over na gaan liggen denken, maar dat voegt echt helemaal niets toe.
Het feit is dat er nu eenmaal regels zijn, en die zouden misschien wel anders kunnen, maar dat is nu even niet.
Anky heeft niet genoeg punten gescoord om mee te mogen doen, helaas.
Ik vind het jammer dat dit nu al de 2e x is dat Anky op zo'n manier erin moet wurmen.
robbedoes schreef:doen ze dat ook voor ruiters die misschien geen anky heten?
sven krijgt toch ook geen herkansing op goud?
Neroo schreef:Ik kan daar wel over na gaan liggen denken, maar dat voegt echt helemaal niets toe.
Het feit is dat er nu eenmaal regels zijn, en die zouden misschien wel anders kunnen, maar dat is nu even niet.
Anky heeft niet genoeg punten gescoord om mee te mogen doen, helaas.
Ik vind het jammer dat dit nu al de 2e x is dat Anky op zo'n manier erin moet wurmen.