_Tamara schreef:@ Rivano, ken je haar soms?Zo uit je berichten te lezen
De dressuurwereld is niet zo groot in Brazilie. (rij hier zelf ook wedstrijden.)
Haar jongere broer rijdt 3 klasses hoger dan mij, en zij & haar zus rijden weer 1 klasse hoger dan mijn instructeur waarbij ik meestal meega. Dus of ik nou zelf rij of wanneer mijn instructeur rijdt, ik kom de hele familie meestal wel tegen. En op de braziliaanse websites en in de tijdschriften staan altijd interviews en informatie updates en dergelijke van haar aangezien zij momenteel Brazilie´s beste dressuur amazone is. Dus vandaar dat ik makkelijk die percentages op kon lepelen en wat achtergrond informatie kan geven.
Wat me het meest van haar bijblijft zijn haar 3 kur´s:
Kur 1: Fantastisch, geweldige braziliaanse muziek waarin de naam van haar paard steeds geroepen werd met veel braziliaans trommelgeluid en voetbalfluitjes. Heel jong, hip en swingend.
Kur 2: Totaal andere muziek, beetje 'Katholieke Kerk meets techno´maar absoluut indrukwekkend en mooi op de maat van het paard. Ik was echt onder de indruk, heel vernieuwend.
Kur 3: Zeldzaam saaie en duffe en ouderwetse standaard klassieke muziek passend bij iemand van in de 50....