2heavenly schreef:nou in dat artikel staat dat die paarden jarenlang in de modder staan, ha alsof heel het jaar door modder ligt, daz dus niet realistisch daar er in zomer en lente niet zoveel modder is, enkel als het veel regent zitten die in de modder he!
en ook las ik dat de paarden dikwijls wandelingen doen (wat wel fijn is, want sommige paarden kunnen of mogen nooit wandelen-daar sommig mensen dat niet durven!)
ook krijgen die paarden blijkbaar wel hooi en water, en hebben ze kans te bewegen of te schuilen (want er is een stal)
modder op zich is ook niet slecht, zolang et niet constant is...
die vrouw zit er al jaren, dus nu blaast iedereen de boel gewoon op volgens mij,
de paarden zien er opt eerste zicht wel nog gezond uit hoor!
kan natuurlijk beter als ze niet zo in de modder moeten lopen,
maar denk is allemaal na...zijn jullie paarden zo ideaal en perfect gestald en met weides en netjes paardvriendelijk afgespannen en alles derop en deraan?
kgeloof et niet hoor!
Mijnes heeft een redelijk luxe leven en nog ben ik niet tevreden over alles....
kzeg niet dat ik vind dat die vrouw perfect bezig is, die modder kan in principe niet (constant) maar verder van de rest...
ze staan ni in hun eigen stront he, en zolang de hoeven regelmatig gedaan zijn en op tijd ontwormt....
van dat katte-ding is dan wel heel erg....
Sorry hoor, maar wie het voor haar opneemt tikt echt niet lekker Heb je de foto's gezien? Heb je enig idee waar het over gaat? Of roep je nu maar wat. Ik heb filmpjes van die dieren gezien, echt misselijkmakend. Konden niet eens bij het hek komen door de blubber en zooi. Dieren staan enkel diep in hun eigen rotzooi te draaien en de eigenaar dumpt daar gewoon het eten overheen. Zijn vel over been en dat is echt al heel langgaande.......