Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wat een onzin zeg...!!! ze stond toch maar mooi op zo'n prominente plaatst in de Western European League en niet in de Central European League! http://search.fei.org/Search_Centre/Ran ... Group=5001Citaat:Wat een onzin zeg.. Jeanette stond in de WB vrij hoog omdat ze al vroeg in het seizoen ergens in de oost europese league een wedstrijd had gewonnen en daar 15 pnt had verdiend..[b] Als je kijkt hoe ze in de west europese league reed deed ze niet echt mee hoor
Margreth schreef:Wat een onzin zeg...!!! ze stond toch maar mooi op zo'n prominente plaatst in de Western European League en niet in de Central European League! http://search.fei.org/Search_Centre/Ran ... Group=5001Citaat:Wat een onzin zeg.. Jeanette stond in de WB vrij hoog omdat ze al vroeg in het seizoen ergens in de oost europese league een wedstrijd had gewonnen en daar 15 pnt had verdiend..[b] Als je kijkt hoe ze in de west europese league reed deed ze niet echt mee hoor
En waar je ook je wedstrijden rijdt, je zult er toch voor moeten rijden. Punten krijg je nergens geschonken en al zeker niet voor wereldbekerpunten!
Relaxed schreef:http://www.feiworldcup.org/Dressage/Doc ... ngs%20Neumünster%202010%20(2).pdf
Deze bedoel ik.. Jeanette heeft in Polen een keer gestart en daar 15 pnt gehaald, die dus meetellen in de WB kwalificatie..
Margreth schreef:Relaxed schreef:http://www.feiworldcup.org/Dressage/Doc ... ngs%20Neumünster%202010%20(2).pdf
Deze bedoel ik.. Jeanette heeft in Polen een keer gestart en daar 15 pnt gehaald, die dus meetellen in de WB kwalificatie..
So what?
Van bv Edward en Anky wordt ook gezegd, dat hij /zij al de punten binnen hebben puur op naam hoeven ze nog niet gereden te hebben (of het klopt in het midden gelaten) ( en ik ga ook kwijlen als Totilas de ring binnen stapt!)
Zo kunnen we wel overal over gaan muggenziften. Dat doet er allemaal niets aan af dat Jeannette een uitstekend amazone is die er kei en kei hard voor werkt en Nartan een happy athlete en dat ze beiden dik deze titel verdiend hebben!!!
Relaxed schreef:Au3 schreef:Heel verdiend ze stond tot voor neumunster niet voor niks 3e op plaatsinglijst voor WB finale. En dan praat de Nederlandse pers alleen maar over wie er nu toch nog mag gaan, Imke Anky of adelinde, dat mevrouw Haazen ook nog tiussen dit dressuurgeweld zat werd even "vergeten" . Als je niet traint bij Sjef tel je niet mee
Wat een onzin zeg.. Jeanette stond in de WB vrij hoog omdat ze al vroeg in het seizoen ergens in de oost europese league een wedstrijd had gewonnen en daar 15 pnt had verdiend.. Als je kijkt hoe ze in de west europese league reed deed ze niet echt mee hoor.. Lijkt me niks te maken te hebben met wie haar wel of niet traint
Desalniettemin super dat ze dit weekend had gewonnen!
Jannepauli schreef:Tja....Relaxed.... als je het zo bekijkt kun je ook bedenken dat die figuur die de gouden medaille won op de OS toen Sven Kramer een foutje maakte, die medeaille niet verdiende. Ik kijk zelf liever naar de prestatie op zich - het is voor mij boven alles duidelijk dat Jeannette een fijne rijstijl heeft, ze er voor geknokt heeft en dan gewoon nu mag genieten van het zonnetje waarin ze staat. Je kunt echt niet zeggen dat ze "bij gebreke aan" .. gewonnen heeft. Ze presteert, en dat is mij goed genoeg. Je zult het haar misschien niet misgunnen maar, oh boy, wat klinkt het zuur...
Relaxed schreef:En zeg nou zelf.. Het niveau in de oost europese landen ligt toch een stukkie lager dan in west europa.. Dus om daar 1e te worden is makkelijker dan 1e worden in neumunster oid
Au3 schreef:Relaxed schreef:En zeg nou zelf.. Het niveau in de oost europese landen ligt toch een stukkie lager dan in west europa.. Dus om daar 1e te worden is makkelijker dan 1e worden in neumunster oid
En daarom hoor je Anky klagen dat er in Bordeuax ( als ik me niet vergis?) te weinig deelmemers waren om de volle 20 WB punten te krijgen ?Iedereen rijdt voor wat ie waard is, en ja de ene heeft mss een andere wedstrijd nodig om aan de punten te komen dan een ander, maar het einde van het liedje is gewoon dat de beste 3 mogen starten. Ook hoorde je Imke (Of Adelinde) openlijk de strategie bepalen, door te zeggen "Als Edward in Nuemunster start, dan ga ik naar Gotenburg of omgedraaid, omdat ik anders toch geen kans maak op de volle 20 wb punten".
Ik ben het er mee eens dat Jeanette jammer genoeg niet tot deze 3 hoort op dit moment, maar dat doet niets af van haar prestatie.
Terwijl zij op plek 3 stond in de tussenstand en de nedelandse pers haar naam niet eens noemde tot de kanshebsters voor afvaardiging, DAT stoort me.
Ze moet verdomd hard bikkelen hoor, om haar waardering te krijgen tussen al dat Anky -geweld.
Juist.Citaat:Terwijl zij op plek 3 stond in de tussenstand en de nedelandse pers haar naam niet eens noemde tot de kanshebsters voor afvaardiging, DAT stoort me.
Ze moet verdomd hard bikkelen hoor, om haar waardering te krijgen tussen al dat Anky -geweld.
Citaat:Maar in de WB finale hoorde ze imo toch niet thuis..
Relaxed schreef:Au3 schreef:En daarom hoor je Anky klagen dat er in Bordeuax ( als ik me niet vergis?) te weinig deelmemers waren om de volle 20 WB punten te krijgen ?Iedereen rijdt voor wat ie waard is, en ja de ene heeft mss een andere wedstrijd nodig om aan de punten te komen dan een ander, maar het einde van het liedje is gewoon dat de beste 3 mogen starten. Ook hoorde je Imke (Of Adelinde) openlijk de strategie bepalen, door te zeggen "Als Edward in Nuemunster start, dan ga ik naar Gotenburg of omgedraaid, omdat ik anders toch geen kans maak op de volle 20 wb punten".
Ik ben het er mee eens dat Jeanette jammer genoeg niet tot deze 3 hoort op dit moment, maar dat doet niets af van haar prestatie.
Terwijl zij op plek 3 stond in de tussenstand en de nedelandse pers haar naam niet eens noemde tot de kanshebsters voor afvaardiging, DAT stoort me.
Geen idee of Anky dat gezegd heeft?
Urielle schreef:Jeannette rijdt toch al wel jaren mee tussen de prominenten. Niet steeds op kop, maar wel steeds vooraan, met verschillende paarden die echt niet allemaal evenveel kwaliteit hebben/hadden. Ik vind het toch echt bewonderenswaardig dat ze met haar buitenbakje, haar kleine postuur, met hulp van haar eigen man ipv de 'grote instructeurs', zonder gigantische batterij paarden om uit te kiezen, er toch keer op keer weer bijstaat. Het is echt een selfmade woman, heel down to earth, die gewoon vanuit de lol van het rijden en de omgang met paarden bereikt heeft wat ze heeft bereikt. Echt knap.
Urielle schreef:Jeannette rijdt toch al wel jaren mee tussen de prominenten. Niet steeds op kop, maar wel steeds vooraan, met verschillende paarden die echt niet allemaal evenveel kwaliteit hebben/hadden. Ik vind het toch echt bewonderenswaardig dat ze met haar buitenbakje, haar kleine postuur, met hulp van haar eigen man ipv de 'grote instructeurs', zonder gigantische batterij paarden om uit te kiezen, er toch keer op keer weer bijstaat. Het is echt een selfmade woman, heel down to earth, die gewoon vanuit de lol van het rijden en de omgang met paarden bereikt heeft wat ze heeft bereikt. Echt knap.