Wel goed dat ze deze regel ook naleven.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KiWiKo schreef:Super dat blijkt dat daar daadwerkelijk op gelet word!!! Helemaal mee eens..........
maar ik vind het uitermate sneu voor Sisther en Edward........
Dat soort dingen kunnen gewoon gebeuren, wang, tong en tanden kunnen een minder fijne combinatie zijn zoals we allemaal wel eens hebben meegemaakt toch?
Edward is een fijne ruiter....... Sisther een een fijn paard, het is een fijne combinatie......
En dat waren echt kloofjes zoals je hebt als je schrale, gesprongen lippen hebt door de kou, heel naar
Hoe hard zou je dan moeten trekken om bloed te krijgen?Neonlight schreef:Erg jammer. Bloed in de mond is schokkend om te zien, maar eigenlijk is er doorgaans niets aan de hand. Bloed in de mond wordt veroorzaakt omdat het paard op zijn tong bijt, en aangezien de tong een orgaan is wat heel bloedrijk is ziet dit er meteen schokkend uit. Bloed in de mond wordt niet veroorzaakt door trekken of iets dergelijks. Mondhoeken bloedden namelijk nauwelijks. En hier wordt dan weer niet op geacteerd, terwijl dat juist wel schokkend is.

rakni schreef:goh, ik heb echt nog nooit een paard met bloed in zijn mond gezien! Jullie wel dus?
Ik vind het namelijk wel schokkend!