Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
marieminime schreef:ik vind dat zo makkelijk gezegt ' nooit achter een pony'
hoevaak die je het zelf niet, al dan niet bij je eigen pony, er kan altijd iets gebeuren waardoor hij of zij slaat, en toch betrap ik mezelf er regelmatig op dat ik achter mn ponys sta of loop, al dan niet met hand op de kont.
ken niemand in mn paardenomgeving die ik dit nooit zie doen.
verkeerde plek en verkeerd tijdstip, meer kan ik niet zeggen,dit kan altijd gebeuren. geloof niet dat dit gericht was om te doden,paard weet waar hij slaat maar als jij op dat moment net beweegt komt de klap anders aan. een paard weet heus niet he een dertien jarige, die moet ik daar en zo hard trappen om te doden.
als paard normaal braaf is zie ik niet waarom het weg zou moeten, is dit veel voorkomend gedrag dan is het logisch dat het weg moet, maar dan hadden ze al eerder moeten ingrijpen.
ik vind het heel erg voor alle nabestaande en kenissen, ze had nog een heel leven voor dr.
helemaal mee eens.als ik er zo is overna denk, ista zelf ook geregeld achter mijn paard. ik vertrouw hem dan wel goed, maarja je ziet maar weer als die 1x probeerd kan het gelijk (goed) gericht zijn. vreselijk. helaas gebeuren dit soort dingen vaker
marieminime schreef:ik vind dat zo makkelijk gezegt ' nooit achter een pony'
hoevaak die je het zelf niet, al dan niet bij je eigen pony, er kan altijd iets gebeuren waardoor hij of zij slaat, en toch betrap ik mezelf er regelmatig op dat ik achter mn ponys sta of loop, al dan niet met hand op de kont.
ken niemand in mn paardenomgeving die ik dit nooit zie doen.
verkeerde plek en verkeerd tijdstip, meer kan ik niet zeggen,dit kan altijd gebeuren. geloof niet dat dit gericht was om te doden,paard weet waar hij slaat maar als jij op dat moment net beweegt komt de klap anders aan. een paard weet heus niet he een dertien jarige, die moet ik daar en zo hard trappen om te doden.
als paard normaal braaf is zie ik niet waarom het weg zou moeten, is dit veel voorkomend gedrag dan is het logisch dat het weg moet, maar dan hadden ze al eerder moeten ingrijpen.
ik vind het heel erg voor alle nabestaande en kenissen, ze had nog een heel leven voor dr.
mieneke12 schreef:Verschrikkelijk!
De pony zal vast naar de slacht gaan......
slimmerik schreef:Wat een triest ongeluk. Als ze op het bovenbeen was geraakt, was ze er met een stevige blauwe plek vanaf gekomen....
De pony kan inderdaad het beste verplaatst worden. Blijft in de ogen van de manegebezoekers altijd de pony die......

Lynn_Nikita schreef:afgelopen jaar, was er ook een topic over een meisje wat zwaargewond was na trap van een pony
Heel bokt aan speculeren en zeggen, waarom gaat ze dan ook achter een pony staan ed.
Bleek dat het verhaal heel anders was gegaan, en dat de moeder hier uitleg over gegeven had
Ze liep achter een andere pony naar de bak, pony voor haar blijft plots staan, haalt uit naar de pony die het meisje vasthad en raakt het meisje
Niemand is erbij geweest, niemand weet hoe het gegaan is, en met al dat gespeculeer en "wijze" raad, schieten wij en hun niks mee op
sterkte voor alle nabestaanden