Prachtig paard overigens (het lijkt wel een tweelingbroer van die van mij) en inderdaad enorm braaf zoals hij daar staat, ik zou hem zo gaan halen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
newmom schreef:oh wat een sukkel!!
stiekem moet ik er ook wel heeeeeeeeeel erg hard om lachen..
hoe verzin je t?
Stiekem moet ik er om lachen, maar ik snap niet hoe die man dat in z'n hoofd heeft gehaald! Gelukkig is er met het paard niks mis.

newmom schreef:iedereen roept trouwens wel hoe een braaf dier t wel niet is.. incl ik..
maar er schiet me net iets te binnen... wie weet hoe lang t dier al zo staat, ik bedoel, de boer zelf zal vast die foto wel niet hebben gemaakt
t zou niet meer dan normaal zijn als wanneer een paar ton op kant slaat t dier 6 meter de lucht in springt en weg probeert te komen wat niet lukt omdat t dier met een gedeelte ketting om de as van de trekker zit... dus wie weet wat ie heeft geprobeerd vóórdat de foto werd gemaakt..
als ik t zo redeneer vind ik t toch wel heeel erg sneu voor t dier..
Ariebren schreef:Dit is nu een voorbeeld van het verschil tussen jullie paarden, die allemaal opgefokt zijn door verkeerde fokkeuze, en een gewoon paard wat gebruikt wordt als trekpaard.
Ariebren schreef:Dit is nu een voorbeeld van het verschil tussen jullie paarden, die allemaal opgefokt zijn door verkeerde fokkeuze, en een gewoon paard wat gebruikt wordt als trekpaard.
En de 100 andere invloeden op het temperament van een paard? Dit is een koudbloed, heeft van nature al minder temperament. Maakt de kans groter dat hij rustiger blijft in situaties waar andere paarden paniek krijgen. Een beetje logisch nadenken en je zult zien dat je reactie nergens op slaat.
over het paard, trekken en braafheid: hoe het paard gereageerd heeft zullen we wel niet te weten komen, over het algemeen zijn dat soort paardjes daar over het algemeen braverbraves en bomproefer als de meeste paarden hier. Qua gewicht en trekkracht, de aanzet zal zwaar zijn, maar als het eenmaal rolt.. Onze paarden hebben een paar jaar geleden ook nog een trekker met volle mestkar uit de modder getrokken