Paardentrainer krijgt flinke schadevergoeding na ongeluk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 20:59

n_arelle schreef:
Nouja, wat heb je precies aan zoveel geld als je een dwarslaesie hebt. Dan ben ik toch liever gezond en wat minder rijk..

Wat denk je van al die aanpassingen die je nodig hebt? Geen idee hoe dat in aussie land is geregeld maar ik denk dat je de centen hard kunt gebruiken.

Veilige werk plek? Misschien waren de boxen wel te krap en was het al vaker voor gekomen.

Rambogirl

Re: Paardentrainer krijgt flinke schadevergoeding na ongeluk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 22:11

Als je een baan aangeboden krijgt, waar je meteen al ziet dat het een onveilige werkplek is, dan ga je daar toch niet werken.
En met dat bedrag hoeft hij echt niet de rest van zijn leven te financieren, er zijn ook in Australie uitkeringen hor.
En hij krijgt echt niet zomaar geld want je moet er altijd iets voor doen!

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 22:33

Wie weet hoe moeilijk het was om een 'fatsoenlijke' baan te krijgen voor die trainer. Ik vind het nogal makkelijk zeggen om daar maar niet te gaan werken. Ik ken zat mensen in NL die van ellende, omdat ze nergens anders terecht kunnen met hun opleiding, maar in een produktiebedrijf zijn gaan werken, vervolgens krijgen ze een ongeluk, zouden ze daar geen vergoeding voor mogen krijgen?

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 23:03

Die man is 59, wie weet hoe lang hij daar al niet werkt. En iedereen kan een ongeluk krijgen, misschien was hij onvoorzichtig, het paard lag vast en kwam dankzij hem weer los maar hij stond in de weg?
Een kantoorbaantje is wel veiliger, hm.

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 23:05

Ja, iedereen die een beetje op safe wil spelen, neemt een kantoorbaantje, maar er zijn nu eenmaal meer mensen die een veilig baantje willen, dan er veilige banen zijn...