Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marjoow schreef:zal best, maar ik heb Anky wel gezien. Ik vind het tijd voor wat nieuws, en zal het ook helemaal niet erg vinden als ze ermee stopt.
Anky heeft overal al goud. Wat wil je nou nog meer?
Sali doet t goed, Painted loopt onder Happie veel beter (mijn mening). Waarom zou ze nou met nog een ander paard weer topscores halen. Ik vind het saai worden.
Goh, Anky is eerste. Verrassend.
Ayasha schreef:Marjoow schreef:zal best, maar ik heb Anky wel gezien. Ik vind het tijd voor wat nieuws, en zal het ook helemaal niet erg vinden als ze ermee stopt.
Sali doet t goed, Painted loopt onder Happie veel beter (mijn mening). Waarom zou ze nou met nog een ander paard weer topscores halen. Ik vind het saai worden.
Dat is jouw probleem, niet dat van haar. Anky is een sportmens in hart en nieren en dat siert haar IMO enkel maar. "ik heb alles, wat moet ik nou nog meer" is geen sportmentaliteit.
Marjoow schreef:zal best, maar ik heb Anky wel gezien. Ik vind het tijd voor wat nieuws, en zal het ook helemaal niet erg vinden als ze ermee stopt.
petraaken schreef:Nou ik zie 10x liever Anky rijden dan Edward Gal. Er is inderdaad een hype rond Edward en Totilas.
Marjoow schreef:Nouja, ik vind Anky al lang niet meer zo goed als vroeger.
De top heeft ze echt al wel gehaald. Wat moet ze nog meer bereiken?
Ze heeft volgens mij op elke discipline al een gouden plak.
Anky-hype is een beetje voorbij. Edward is nu aan zet, met Totilas.