Anky verwacht geen plaatsing meer voor Wereldbekerfinale

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Marjo

Re: Anky verwacht geen plaatsing meer voor Wereldbekerfinale

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 16:06

zal best, maar ik heb Anky wel gezien. Ik vind het tijd voor wat nieuws, en zal het ook helemaal niet erg vinden als ze ermee stopt.

Anky heeft overal al goud. Wat wil je nou nog meer?
Sali doet t goed, Painted loopt onder Happie veel beter (mijn mening). Waarom zou ze nou met nog een ander paard weer topscores halen. Ik vind het saai worden.
Goh, Anky is eerste. Verrassend.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 16:10

mischien omdat het voor smommige sporters niet gaat om het goud ?
en met elk paard is eht weer verschillend!!!!

ik hoop dat ze nog lang niet uit gereden is!!!!
zij is de gene die de dressuursport heeft doen leven bij verschillende kinderen!!!
ze heeft en is nog steeds een groot voorbeeld functie voor andere!

Beezi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 16:11

Weer een leuk verhaal van Anky!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 16:14

Marjoow schreef:
zal best, maar ik heb Anky wel gezien. Ik vind het tijd voor wat nieuws, en zal het ook helemaal niet erg vinden als ze ermee stopt.

Sali doet t goed, Painted loopt onder Happie veel beter (mijn mening). Waarom zou ze nou met nog een ander paard weer topscores halen. Ik vind het saai worden.

Dat is jouw probleem, niet dat van haar. Anky is een sportmens in hart en nieren en dat siert haar IMO enkel maar. "ik heb alles, wat moet ik nou nog meer" is geen sportmentaliteit.

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 16:15

Nou ik zie 10x liever Anky rijden dan Edward Gal. Er is inderdaad een hype rond Edward en Totilas.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 16:16

Ga ik in mee petraaken. :)
Voor Totilas kon Edward Gal bij weinig mensen iets "goed" doen en inmiddels is hij haast heilig verklaart. Ik snap dat niet. :+

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 16:19

Ayasha schreef:
Marjoow schreef:

Dat is jouw probleem, niet dat van haar. Anky is een sportmens in hart en nieren en dat siert haar IMO enkel maar. "ik heb alles, wat moet ik nou nog meer" is geen sportmentaliteit.

en op dit moment is het ook niet bepaald verassend meer...
goh Edward is eerste... verassend :P

ben het met ayashe eens...
Anky is een sportmens,
en zoals ik al eerder zei, met ieder paard is het weer anders.

komt door totilas ayasha ;)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 16:21

Wat me vaak op valt is dat Anky in zulke periodes altijd enorm verrassend uit de hoek kan komen.... Er zijn nog wedstrijden geweest dat men zei dat ze het toch niet ging halen en wie stond dan op de 1e plek? :)

Helma_Amber

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 16:23

Marjoow schreef:

Laat haar toch lekker haar ding doen en stoor je er niet zo aan.

supertinkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 16:44

Niets persoonlijks, maar ik vind het wel een beetje flauw, dat er gesuggereerd wordt dat Edward en Totilas nu een 'hype' zijn. Net alsof Anky dat destijds niet is geweest met Bonfire. Dat was ongetwijfeld een sterk duo, maar blijkbaar zijn Edward en Totilas dat op dit moment ook.

Helma_Amber

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 16:46

Ik vind het in elk geval ongegrond om uberhaupt te suggereren dat een combinatie een hype is.
Hun resultaten zijn afhankelijk van de prestaties en niet omdat de combinatie wel of niet een hype is.

supertinkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 16:49

Helma_Amber schreef:
Ik vind het in elk geval ongegrond om uberhaupt te suggereren dat een combinatie een hype is.
Hun resultaten zijn afhankelijk van de prestaties en niet omdat de combinatie wel of niet een hype is.

Daar heb je inderdaad wel gelijk in! :D

Aurelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 16:57

Leuk stuk om te lezen. Vind het wel leuk dat Anky open staat voor meer sporten dan alleen de paardensport.

Jasmijn76

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 16:59

ik ben nog altijd een anky fan!...sow!...dat staat :D ...en ik hoop dat ze gewoon bij IB is...dan zal ik wel blijven hangen in een hype....maar vind het een sportvrouw op en top!....

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 17:06

Zijn resultaten zijn geen hype, dat zeg ik niet. Die rijd hij en daar kan je niet omheen. Maar dat vereren van de combinatie is een hype. :)

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 17:23

Blijven altijd leuk die colums van Anky!
Ik vrees voor haar dat de WB finale niet haalbaar is maar dat geeft ook aan in wat voor een gigantische lift Nederland zit.
Daarbij had Anky het misschien ook wat beter kunnen plannen of toch naar Neumunster én Goteborg moeten gaan. (en tuurlijk, het ziek zijn van PB kun je niet incalculeren...)

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 17:33

petraaken schreef:
Nou ik zie 10x liever Anky rijden dan Edward Gal. Er is inderdaad een hype rond Edward en Totilas.

Pardon?? Ik vind dat er helemaal geen hype is rond Edward Gal! Het is gewoon de realiteit hoe die man rijd en hoe dat paard is. Ik heb hem afgelopen zondag gezien bij het losrijden, de kür en de prijsuitreiking. En op verschillende dagen zag ik de groom met hem stappen en het is echt een heel fijn paard.
Ik vind het een beetje raar om te zeggen dat er een hype rond die twee is. Dat hij bij het kwpn is goedgekeurd en mag dekken heeft geen invloed op de beoordeling die de jury geeft en wat het publiek ziet.

Edit; Ook met Lingh vond ik hem een sterke combinatie.

Johanna59

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 17:44

Anky kan gewoon erg goed rijden. Ze is verre weg de beste amazone/ruiter die er op dit moment rond rijdt.
Edward moet het van Totilas hebben. Dat de ogen van velen verblind.
Neem de kür met Bonfire, dat is dansen op muziek. Totilas moet het hebben van zijn te grote en spectaculaire voorbeen, wat iedereen op het verkeerde been zet.

shannonh123

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 17:47

ik vind anky nog steeds de enige echte kampioen!!
Laatst bijgewerkt door shannonh123 op 24-02-10 17:56, in het totaal 1 keer bewerkt

shannonh123

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 17:55

Marjoow schreef:
Nouja, ik vind Anky al lang niet meer zo goed als vroeger.
De top heeft ze echt al wel gehaald. Wat moet ze nog meer bereiken?
Ze heeft volgens mij op elke discipline al een gouden plak.

Anky-hype is een beetje voorbij. Edward is nu aan zet, met Totilas.

anky komt echt wel weer terug!
en edward gal is inderdaad een hype maar ik ben geen fan van ze
wat ze winnen maar niet als eenheid het komt alleen maar door
totails mooi pasje hier mooi pasje daar mooie front mooi paard en klaar

nee, voor maar is anky nog steeds de enige echte kampioen anky wint tenminste terecht
en niet omdat ze een hype is
maar omdat ze een eenheid met haar paard vormt!!

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 17:57

Ik moet toch altijd wel stiekem lachen als ik hier op Bokt lees dat "men" van mening is dat (een van) de grootste sportvrouw(en) van Nederland aan het eind van haar carriere is :=.

Wat een wijsheid zeg ;).

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 18:06

Typisch Nederland, als een sporter even iets minder presteert, wordt hij vaak aan de kant geschoven.
Ik vind Anky een topruiter, ze heeft heel veel gedaan (samen met haar man) voor de dressuursport hier. Vroeger was het alleen maar Duitsland.
Daar zal ik altijd waardering voor houden, al vind ik de andere ruiters ook super. Ik gun ze allemaal het beste.
Ik kan echter niet zeggen dat ik Edward de beste ruiter vind.
Totilas heeft wel super veel uitstraling. En het gaat om de combinatie op dit moment.
Maar eens zien of de anderen het zo lang vol houden als Anky met verschillende paarden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 18:15

ik moet er vooral heel hard om lachen als een 16 jarige , ons komt vertellen dat Anky's sport carrière is afgelopen en dat we er dan nog allemaal serieus op ingaan :)

Ik heb een vermoeden dat Anky het rijden gewoon nog ontzettend leuk vind, en dat is heel belangrijk om door te kunnen gaan.
Wellicht dat ze geen OS kampioen meer wordt ( maar ik sluit dat niet uit) , maar er zijn ook coaches ,trainers etc etc nodig. Ook dat is een sportcarriere

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 18:33

Marjoow schreef:

Onder Hans-Peter loopt hij niet beter, maar spectaculairder. En dat is iets heel anders.
Taktfouten ook gezien ;) ?

Maar goed.

Jasmijn76

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 18:49

idd..omdat ie op de hengstenkeuring opgefokt was door de rook die er nog hing van het vuurwerk....anky heeft van PB een zeer mooi lopend paardje gemaakt waarvan ik begreep, dat niet iedereen dat in hem zag