Ik moet en zal die show weer zien! Ik weet nog dat aan het einde van de show die cowboys de hulzen van de kogels in het publiek gooiden en alle kindertjes die probeerde te vangen. Is mij ook vaak gelukt
Over Collendoorn... Pff pennymeisjes, arme pony's
Meer kan ik niet zeggen.
Die wist dat je niet zomaar kon blijven schoppen, in de mond trekken, of met een zweep erop los gaan wat je bij de meeste wel ziet. Teugels hingen ook altijd te los en m'n vader had het ponietje vast achter het bit aan de teugels.
Die die kinderen van 6 jaar alleen met zo'n shetlander erop uit sturen en dat die kinderen vervolgens die pony's niet onder controle kunnen houden en dan inderdaad met een zweep blijven slaan of met die voeten blijven trappen in die buik.. Als dit gezien wordt dan vind ik dat ze op z'n minst een of andere officiele waarschuwing kunnen krijgen en nog een 2e keer en ze hebben voor de rest van de tijd geen pony meer. Misschien hard, maar dat is de enige manier om het op te lossen.. 
Ja inderdaad.. Vind dat ook een beetje triest ja. Áls je er dan nog als 12 jarige heen gaat doe dan rustig aan met zo'n beestje.. Beetje stappen en een drafje en vooral veel tutten..
)
2 emmers en een gladde tak. Pony sprong keurig met de voorbenen, ging stilstaan en stapte er met de achterbenen overheen. En trots dat ik was!