Goorse paardenverkrachter blijkt al veel langer actief

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

knooopje

Re: Goorse paardenverkrachter blijkt al veel langer actief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 11:13

te erg voor woorden dat dit gebeurt,ik heb mijn paarden ook in die omgeving staan waar de viespeuk zijn ding doet.
maar ik denk niet dat hij bij ons in de stal komt,heb een merrie staan die je de stal uit slaat...

max_ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 11:16

Die mogen ze van mij afschieten

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 11:21

bruine schreef:
kijk , dit is nu het "mooie" ervan dat het in de publiciteit komt, er blijken dus meerdere paardeneigenaren een bezoek gehad te hebben van deze man en hopelijk melden zich er meer, samen sta je altijd sterker en kan er eindelijk actie ondernomen worden om deze zieke man te stoppen.

pauline duurland

En nu maar hopen dat die actie eindelijk een keer komt, want er gaat al veel te lang overheen. Idd erg goed dat het in de media is geweest, en vond het allemaal trouwens heel oprecht verwoord toen, had het niet beter kunnen zeggen en formuleren. Dus wat dat betrefd +:)+

En nu ook maar hopen dat de andere kant ook eens mee gaat helpen en achter ons allen komt te staan (de politie). En nog op alles terug komen, of die "verwarde man" laten opnemen. (het liefst op een gesloten afdeling, waar die nooit meer vanaf komt := )

Kimbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 12:01

Jeghh .

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 12:18

Getverrr, die man moet gewoon behandelt worden!!
Maar vergeet niet dat dit veel meer gebeurt als dat wij zien of horen, er zijn ook vrouwen die misbruik maken van paarden of honden e.d. Te smerig voor woorden, maar het gebeurt helaas!
'T wordt tijd voor een nieuw wetje!!

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 13:08

Dus meneer is "in de war" en daarmee doet de familie het af? Als hij werkelijk zo "in de war" zou zijn, dan is hij loslopend een gevaar voor zichzelf, en zou ik, als ik familie van meneer was, er alles aan doen om hem in een gesloten afdeling van een bepaald soort instelling te stoppen, voor er ongelukken gebeuren... Anders zou je als familie toch behoorlijk tekort schieten als je hem, verward en al, zou laten rondlopen... ;)

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 13:19

Voor de mensen die speculeren ik zal hem een opsodemieter verkopen en lens slaan etc, zo denk ik ook. Maar als je het in waarheid mee maakt denk ik dat je helemaal perplex aan de grond genageld staat met je bek vol tanden in eerste instantie, want dit zijn dingen die je niet verwacht. Ik denk dat ik naar 5 tot tien seconden pas weer helemaal helder na kan denken, als ik zo iemand betrap, want je schrikt je het apelazerus. Vaak is het dan al te laat, want deze man is al op verschillende stallen in deze omgeving gesignaleerd, en is pas een keer gepakt, vastgehouden dus.

Ik zou denk ik eers de zorg voor de paarden opme nemen, want dat is je plicht als eigenaar / verzorger. Want je weet nooit maar dan ook nooit wat er is gebeurt, mocht je zo iemand plotseling in je stal treffen. Voor hetzelfde geld licht er een paard, die opengesneden is (raar idee maar het gebeurt wel) die je dan "vergeet" door die stress omdat er iemand op jou terrein is geweest. En ik denk dat het hier ook gaande is bij bepaalde eigenaren die deze onbeschofte psychopaat op hun terrein, op hun eigen erf hebben aangetroffen.

Pas als ik zeker weet dat het met mijn paarden goed zou gaan, dan neem ik actie op die man. (moet hem dan denk ik ook niet tegenkomen) maar dat is nu maar een speculatie. Want ik heb die man gelukkig zelf niet aangetroffen op stal, Mischien ook wel geluk voor die man. Maar dat kan je niet zeggen dat is alleen maar speculeren over iets wat niet / nog niet is gebeurt.

------

deze man is duidelijk in de war, beter gezegt een loslopende psychopaat. Anders haal je dit soort vieze ranzige dingen niet in je hoofd.
De familie doet zeker wel tekort hierin. Helaas. En de politie ook..

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 13:21

Precies Navidad!!

En leuk dat ik je hier weer eens tegenkom! Hoe is het met je?

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 13:27

nu is het een paard... wat is het de volgende keer ..

myssy_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 14:35

Een paar jaar terug stond ik zelf nog met mijn paard aan de kanaaldijk bahh zeg!

Cherry

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 14:39

Wat is die ziek in zijn hoofd zeg!
Die mogen ze voor mijn part afschieten..

VDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 16:09

Misselijke vent!

Cayenne er zit een klein foutje in de tekst in de 1 na laatste alinea:

Woordvoerder Camphuis zijn vorige week nog: 'Die man was in de war. Hij heeft niets gedaan.'

;)

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 16:44

tjeee... sommige mensen zijn echt gek in hun hoofd.. dat doe je toch niet? :O verbazingewekkend soms wat sommige mensen done..

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 19:07

jackgirl schreef:
Precies, er wordt nu weinig ondernomen, want hij is slechts wat in de war.
Wat als die man op een dag besluit achter een kind aan te gaan?

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 19:11

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE manege de barlo..... daar staat mijn pony :(

ik begin dit echt eng te vinden :(

LovesTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 19:34

Manege de barlo mag die niet komen daar staat me vriendins pony (LovesFayala). Vindt best eng te vinden ik hoop echt dat die niet meer in goor komt en ook niet in andere plaatsen!Nergens! :(

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 19:39

ja dat bedoel ik dus.... hij kan ook zo bij de paarden van vriendinnen van mij komen....

gootje12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 20:26

jaja, dus als je niet goed bij je hoofd bent ,mag je maar zo paarden verkrachten.
Ik zou zoeen niet moeten betrappen.Ik zou hem ter plekke aan z`n b.a.l.l.e.n ophangen.

Setteli

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 20:44

ik heb hem jaren geleden ook betrapt, hij rende in het donker uit mijn stal. Stond aan de grond genageld, heb veel geschreeuwd en gauw naar m'n pony's gekeken. Gelukkig niets aan hand. Hij was er misschien net. Maar ik weet dus niet of hij vaker al was geweest en wat ie toen heeft gedaan.
Ben daarna wel alerter geweest, maar als het echt gebeurd, kun je je daar niet op voorbereiden

Mallodie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 22:28

Kan iemand mij nu eens uitleggen hoe je dat in hemelsnaam voor mekaar krijgt? Een merrie laat dat toch niet zomaar toe zeg! Als je een dekking ziet dan zie je toch vaak dat ze eerst die hengt van zich af duwt/slaat en een 'spelletje' speelt alvorens ze nog maar iets toelaat. Ik begrijp echt niet dat een mens zomaar zich kan vergrijpen aan die merries, laten ze dat zomaar toe?

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 23:42

klomp schreef:
Precies Navidad!!

En leuk dat ik je hier weer eens tegenkom! Hoe is het met je?

Zie pb, anders gaan we heel erg offtopic. :P

jackgirl schreef:

Er gaat een gerucht door Goor, dat die jaren terug ook al eens kinderen heeft lastig gevallen.. Maar dat is maar een gerucht, weet niet of het de waarheid is.

En nu is het een paard inderdaad en dat is al erg zat, zowiezo heeft een persoon van iemands eigendommen en geliefde eigendommen af te blijven. Maar sommige mensen blijken dat helaas nog niet helemaal te begrijpen.. Ook bij de eigenaren zelf is en blijft het een grote schok, wat is er gebeurt, wat heeft die precies gedaan op dat moment, en nog erger, hoevaak is die al eerder langs geweest voor een bezoekje om paardjes te aaien?? Op dit moment kunnen we alleen maar hopen dat die weg blijft, voorgoed!

Setteli

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 23:50

[/quote]
Er gaat een gerucht door Goor, dat die jaren terug ook al eens kinderen heeft lastig gevallen.. Maar dat is maar een gerucht, weet niet of het de waarheid is.[/quote]

Ik heb gehoord dat hij zich in zijn jonge jaren aan zijn zus heeft vergrepen.... (gerucht van mensen die al jaren bij hem in de buurt wonen....)

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 23:58

Ook dat heb ik gehoord. Maar zo gaan er meer geruchten over die man, maar nooit is er actie aan ondernomen.. En helaas is het nu al veel te lang te laat en is het al veel te lang aan de gang. Want denk dat er overal wel een kern van waarheid in zit, en nog is de politie laks en komt de desbetreffende persoon ervan af met hij was in de war.. En de paarden eigenaren worden verreweg van serieus genomen, en ook afgescheept. Maar ze denken er niet aan, hoeveel emotionele schade dit kan opbrengen.

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 08:17

Navidad schreef:
Er gaat een gerucht door Goor, dat die jaren terug ook al eens kinderen heeft lastig gevallen..

ja helaas is dat ook waar.....

Tammy_lover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 11:05

Brrrr moet er echt niet aan denken
Tssss ziek in je hoofd