Britse kliniek voor de rechter na dood van Grand Prix paard

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

shera

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 13:43

tienus63 schreef:
Het eerste wat mij te binnen schiet is dat ik het nogal een belastend manier vind om een routine onderzoek bij een paard te doen.

Dat wilde ik net zeggen...Waarom zo'n onderzoek op een gezond paard. Dan neem je als eigenaar ook nogal een risico.
Neemt niet weg dat er slordige dingen op de kliniek zijn gebeurd.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 14:09

cissy schreef:
CK88 schreef:
Wat ontzettend dom dat ze er niet bij zijn gebleven. Ook van de eigenaar. Ze zag dat hij aan het schuren was...
Maar kan me ook zeker voostellen dat er een rechtszaak word aangespannen, dit hoort niet te gebeuren.

dat was ook mijn eerste reactie, als je ziet dat je paard schuurt en de kliniek reageert niet op je verzoeken dan blijf je toch bij die box tot er wel wat gebeurt??!! Ik zou me daar een partij stennis gaan staan maken tot er wat werd geregeld en anders blijf ik bij de box, zeker als je zo´n duur sportpaard heb moet je geen risico´s nemen....
Dus ook nalatigheid van de eigenaar in deze!

Wie weet hebben ze wel akkoord gegeven, maar dit nooit uitgevoerd...
En wie weet wat de amazone nog allemaal aan haar hoofd had....

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 14:28

tienus63 schreef:
Het eerste wat mij te binnen schiet is dat ik het nogal een belastend manier vind om een routine onderzoek bij een paard te doen.

Dat was mijn eerste gedachte ook, echter misschien bedoelen ze dat dit onderzoek voor de kliniek een routine onderzoek is. Gewoon dat ze dit soort onderzoeken vaak doen, niets bijzonders. Ik haal niet uit de tekst of het een routine onderzoek voor het paard of voor de kliniek is maar ik gok dat laatste.

gootje12

Re: Britse kliniek voor de rechter na dood van Grand Prix paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 15:10

Wat het ook is geweest, ik zou ook woest zijn als men zo nonchalant met mijn paard om waren gegaan. Maar ik zou ook niet weggaan.Ik ga zelfs niet weg als mijn hond wordt geopereerd.Zeer tot ergernis van sommige artsen. Maar ik wil weten wat er gebeurd,als er iets mis gaat.

MMeijer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 17:41

heftig ;(