Als je door wat voor fout dan ook tegen een paal knalt (en nou niet zeggen dat je dan maar beter moet sturen, want het gebeurt wel eens) of je paard/pony het water niet in wilt (bijv onze pony jaren terug tijdens de indoor in Nijkerk, pony verwachte geen waterbak in een rijhal en dacht: hoooooooooooow hier ga ik niet in en sprong opzij) en je maakt dus ineens een bocht terwijl je rechtdoor denkt te gaan, en je knalt als menner zijnde met je zij (ribben) op de schuine kant van je bokkussen, ik denk dat je dan heeeel erg blij bent met een bp (want mijn pa z'n zijkant was bont en blauw en hij kon zo goed als niks meer na deze actie)! En zoiezo, als je omgaat door wat voor reden dan ook, dan kun je een hele hoop narigheid voorkomen met zo'n ding. Ik heb 1x een bp aangehad bij Melanie Becker achterop vorig seizoen en vond het 3x niks! Maar ook al vond ik het niks, je voelt je toch een soort van veiliger! Je hebt wel is dat je uit de wagen hangt en je rakelings langs een paal of boom gaat in volle vaart en denkt: ow me rug!! Dan is het wel mis, maar met een bp is het een stuk "fijner" mocht je die paal of boom toch raken.
Dus mensen.... allemaal succes met 't passen en kopen van dat dure apparaat!
hihi wel een lange reactie he
lijkt mij toch niet fijn hoor, dan ben je je bodyprotector denk ik ineens heel dankbaar.