BarbaLala schreef:Ik ben benieuwd.
Goed dat hij een stap terug heeft gedaan, enne, nou het uit is met zn vriendin had hij dus wel mooi half naakt op de Horse and hunk kalender kunnen staan... Jammerrrrr
Haha idd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kelly_Taco schreef:Abeltje77 schreef:Pas op Kelly_Taco: ik fiets je zo omver hoor! Ik was eerst!![]()
Goed lezen
Ze vraagt wie er niet met Laurens de paardjes wil doen..
Daar antwoord ik "ik" op..
Dus je hoeft me niet omver te fietsen
MarcelDufour schreef:Laurens schrijft nu recht uit zijn hart en alles is nog vers. Maar dit heb ik al meerdere malen meegemaakt en gezien om me heen. 28 is hij nog maar, en je kan makkelijk tot je 50+ op topniveau rijden. Ook voor laurens gaat op een dag de zon weer schijnen en zal het paardenvirus, net als herpes, weer de kop op steken. Het bloed kruipt op den duur toch waar het niet gaan kan. Het gaat wel weer goed komen, want hij mag zijn paard dan kwijt zijn, zijn ruiterkwaliteiten zitten er nog steeds. En die vriendin is helemaal makkelijk te vervangen. Stuk makkelijker dan zn paard. Geen hand vol, maar een land vol!
love_nadesh schreef:BarbaLala schreef:Ik ben benieuwd.
Goed dat hij een stap terug heeft gedaan, enne, nou het uit is met zn vriendin had hij dus wel mooi half naakt op de Horse and hunk kalender kunnen staan... Jammerrrrr
Haha idd