Moest wel lachen toen ik zag dat Anky gewoon 8x ruiter van het jaar is geworden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sasika schreef:nou terecht vind ik het niet, zie genoeg betere ruiters dan dat hij is, jammer dat die niet worden gezien. mensen die wel op een normaal zadel kunnen zitten zonder kapstokvoeten, kijken we daar nog wel is naar...
dressuur heeft tegenwoordig aparte kanten, maarja wie ben ik
Henkjan schreef:sasika schreef:nou terecht vind ik het niet, zie genoeg betere ruiters dan dat hij is, jammer dat die niet worden gezien. mensen die wel op een normaal zadel kunnen zitten zonder kapstokvoeten, kijken we daar nog wel is naar...
Klopt helemaal, ben het ook met je eens.
Maar aan de andere kant, welke combinatie heeft er nu boven de 90% gescoord, verder nog niemand...![]()
Verder hecht ik hier weinig waarde aan, want dit jaar is het misschien fantastisch geweest, maar daar zijn ook een aantal jaren van keihard trainen aan vooraf gegaan, en toen hoorde je niemand over Totilas, en zou Edward ook nooit ruiter van het jaar zijn geworden.
Knakker schreef:Ik ben dan wel weer benieuwd hoe die mensen zelf op het paard zitten als ze Edward beschuldigen van kapstokvoetjes... neem me niet kwalijk hoor...
Knakker schreef:zeker mag je je mening geven.
Maar zoals ik al aangaf: ik ben benieuwd hoe de mensen die zulk commentaar geven op zulke ruiters, zelf rijden. Ik heb altijd het idee dat die mensen denken dat ze zelf fantastisch kunnen rijden, maar als je ze dan ziet en wat voor een paard ze hebben....
Dat is mijn mening...
Knakker schreef:zeker mag je je mening geven.
Maar zoals ik al aangaf: ik ben benieuwd hoe de mensen die zulk commentaar geven op zulke ruiters, zelf rijden. Ik heb altijd het idee dat die mensen denken dat ze zelf fantastisch kunnen rijden, maar als je ze dan ziet en wat voor een paard ze hebben....
Dat is mijn mening...
sasika schreef:nou terecht vind ik het niet, zie genoeg betere ruiters dan dat hij is, jammer dat die niet worden gezien. mensen die wel op een normaal zadel kunnen zitten zonder kapstokvoeten, kijken we daar nog wel is naar...