Edward Gal uitgeroepen tot Ruiter van het Jaar 2009

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sidera

Re: Edward Gal uitgeroepen tot Ruiter van het Jaar 2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 23:40

Leuk voor hem ja :D

Moest wel lachen toen ik zag dat Anky gewoon 8x ruiter van het jaar is geworden :D wooh

isverwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 23:42

sasika schreef:
nou terecht vind ik het niet, zie genoeg betere ruiters dan dat hij is, jammer dat die niet worden gezien. mensen die wel op een normaal zadel kunnen zitten zonder kapstokvoeten, kijken we daar nog wel is naar...

dressuur heeft tegenwoordig aparte kanten, maarja wie ben ik

Klopt helemaal, ben het ook met je eens.
Maar aan de andere kant, welke combinatie heeft er nu boven de 90% gescoord, verder nog niemand... ;)

Verder hecht ik hier weinig waarde aan, want dit jaar is het misschien fantastisch geweest, maar daar zijn ook een aantal jaren van keihard trainen aan vooraf gegaan, en toen hoorde je niemand over Totilas, en zou Edward ook nooit ruiter van het jaar zijn geworden.

NLRobin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 00:21

Henkjan schreef:
sasika schreef:
nou terecht vind ik het niet, zie genoeg betere ruiters dan dat hij is, jammer dat die niet worden gezien. mensen die wel op een normaal zadel kunnen zitten zonder kapstokvoeten, kijken we daar nog wel is naar...

Klopt helemaal, ben het ook met je eens.
Maar aan de andere kant, welke combinatie heeft er nu boven de 90% gescoord, verder nog niemand... ;)

Verder hecht ik hier weinig waarde aan, want dit jaar is het misschien fantastisch geweest, maar daar zijn ook een aantal jaren van keihard trainen aan vooraf gegaan, en toen hoorde je niemand over Totilas, en zou Edward ook nooit ruiter van het jaar zijn geworden.

Edward Gal is een ruiter op top niveau en hij heeft Totilas op de kaart gezet,
maar andersom ook ;)
Je kunt gewoon niet om dat paard heen.

apple01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 09:59

Edward Gal is een ruiter op top niveau en hij heeft Totilas op de kaart gezet,
maar andersom ook
Je kunt gewoon niet om dat paard heen.

Mee eens! Al dat gezeik weer...van onkundige die zich blind staren op onbelangrijke zaken en daardoor minder succesvolle ruiters als briljant ervaren....

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 11:26

Super! Het is indd zo, hij rijd niet super netjes, maar hij heeft wél boven de 90% gescoord. Dus vind het wel terecht.
En daarbij is Totilas gewoon een kanjer, wat een geweldig paard is dat zeg!
Dit moet wel een superjaar voor Edward Gal zijn geweest,
Totilas KWPN'er van het Jaar 2009, Totilas als Dekhengst, en hijzelf Ruiter van het Jaar 2009. Super! :D

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 13:45

Ik ben dan wel weer benieuwd hoe die mensen zelf op het paard zitten als ze Edward beschuldigen van kapstokvoetjes... neem me niet kwalijk hoor...

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 14:52

Lijkt me niet meer dan logisch! :D
Gefliciteerd Edward.. *D

Benta

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 17:30

Eerst Toot als paard van het jaar en nu Edward als ruiter van het jaar. Topcombinatie dus!

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 17:36

Gezien de resultaten kan je er niet omheen, al is de spanning er nu wel een beetje af.. Totilas & Edward winnen zowat alles, hoe lang nog?

sasika

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 19:48

Knakker schreef:
Ik ben dan wel weer benieuwd hoe die mensen zelf op het paard zitten als ze Edward beschuldigen van kapstokvoetjes... neem me niet kwalijk hoor...

ik had zo antwoord niet anders verwacht, maar edward krijgt toch ook commentaar van zijn instructer niet waar?en rijd die ook zo hoog? moet dat dan? moet je iemand overtreffen om te kunnen zien dat hij lichtelijk apart zit?

Ik vraag mij tegenwoordig nog af of je uberhäupt een mening kan geven hier op bokt...

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 09:21

zeker mag je je mening geven.
Maar zoals ik al aangaf: ik ben benieuwd hoe de mensen die zulk commentaar geven op zulke ruiters, zelf rijden. Ik heb altijd het idee dat die mensen denken dat ze zelf fantastisch kunnen rijden, maar als je ze dan ziet en wat voor een paard ze hebben....

Dat is mijn mening...

Kim_Uno

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 12:11

ruiter van het jaar met het paard van het jaar :P

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 13:56

Knakker schreef:
Maar zoals ik al aangaf: ik ben benieuwd hoe de mensen die zulk commentaar geven op zulke ruiters, zelf rijden. Ik heb altijd het idee dat die mensen denken dat ze zelf fantastisch kunnen rijden, maar als je ze dan ziet en wat voor een paard ze hebben....

Dat is mijn mening...

Op basis van zijn rijstijl hoeft hij wat mij betreft geen ruiter van het jaar worden. In Den Bosch op United... :r Er staat wel een filmpje hier op bokt...
Maar gezien de resultaten kan men er niet omheen. Heeft niets te maken met of ik (en anderen) wel of niet kan rijden... :Y)

_maaike_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 16:39

Knakker schreef:

Dat is mijn mening...

dan zou een jury eigenlijk ook geen mening moeten geven, wellicht kunnen ze het zelf ook niet nadoen 8)7

dan kunnen we bokt wel sluiten als niemand zijn mening mag geven.
De mijne hou ik dan ook maar voor me.

Het is hier vast weer voedertijd, want er wordt weer flink gehapt...

dym_whis2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 19:52

edward gal is een hele goede ruiter, want anders kom je niet op zo'n niveau, maar je ziet toch zo dat het talent bij totilas ligt. als adelinde of imke zo'n paard hadden waren die de beste
dus het komt gwn door zo'n fantastisch paard en dan kijken ze helemaal niet meer goed naar de ruiter maar alleen nog naar het paard.
ik vind totilas het beste paard, maar imke en hans peter minderhoud vind ik het netste rijden

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 19:57

sasika schreef:

Eens. Als een B-ruiter gewoon netjes zonder kapstokken kan rijden, kan meneer de Grand Prix-ruiter dat zeker.

Maar aan de andere kant; Edward heeft echt veel gepresteerd dit jaar. Verdiend gewonnen, dat zeker.