Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
gitje65 schreef:Wat een zot; voor dat geld had hij een geweldige koets kunnen kopen met een span megaluxe paardjes ervoor en ook nog geld overgehad voor een autootje!
Lins_Vetra schreef:Als je ziet hoeveel geld wij uitgeven aan onze paarden op jaarbasis... Ik denk dat je daar wel een aardig hummertje van kan kopen én ombouwen
Lins_Vetra schreef:Als je ziet hoeveel geld wij uitgeven aan onze paarden op jaarbasis... Ik denk dat je daar wel een aardig hummertje van kan kopen én ombouwen
Ethelate schreef:Zoiets is ook grappig en minder kostbaar...Leuk bedacht! Al zou ik eerder een Fiatje 500 achter mijn paard hangen dan een Hummer
petraaken schreef:over 10 à 15 jaar denk je er waarschijnlijk anders over xxMacyyy als je voor die centen keihard moet werken.
Mocht ik het geld dan nog vind ik het een onzinnig project maarja ik en die zogenaamde moderne kunst gaan echt niet samen. Ben daar waarschijnlijk te nuchter voor.
lakshmi schreef:Ik vind het wel mooi symbolisch, het moet natuurlijk juist met zo'n hummer, milieuvervuilende patserbak