hij had toch andere paarden bij zich op het concour?kan me wel voorstellen als een paard 14 is en je krijgt er zoveel voor..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik denk eerder huilendCitaat:die zal met een lach naar zijn banksaldo kunnen kijken
als hij ziet wat er nog maar overgebleven is nadat mijnheer belasting zijn deel ingepikt heeft! Dat zal wel niet zo heel vaak en heel lang zijn. Over een jaar of 2 is het ook voor Okidoki bijna einde oefening.Citaat:Lijkt me alleen voor albert moeilijk om oki straks met een andere ruiter in de ring te zien!
chelletju schreef:sorry hoor maar gaat het alleen om het geld? dus als je 2 miljoen voor je paard zou krijgen dan betekent hij ineens niks meer? nou zelfs dan zou ik wel 4x na moeten denken.
ik heb 3 jaar geleden een bod op mijn shet gehad van 1000 euro en heb er 100 voor betaald en toch heb ik het niet gedaan. vind dat beetje rare opmerking als het om geld gaat betekent een paard niks meer?
love_nadesh schreef:chelletju schreef:sorry hoor maar gaat het alleen om het geld? dus als je 2 miljoen voor je paard zou krijgen dan betekent hij ineens niks meer? nou zelfs dan zou ik wel 4x na moeten denken.
ik heb 3 jaar geleden een bod op mijn shet gehad van 1000 euro en heb er 100 voor betaald en toch heb ik het niet gedaan. vind dat beetje rare opmerking als het om geld gaat betekent een paard niks meer?
Ben het met je eens een paard is toch een soort vriend voor je een levend wezen geneen van mijn paarden zou weg gaan zelfs niet voor meer als 5 miljoen.
Mijn paarden betekenen meer voor mij dan geld.
love_nadesh schreef:Ben het met je eens een paard is toch een soort vriend voor je een levend wezen geneen van mijn paarden zou weg gaan zelfs niet voor meer als 5 miljoen.
love_nadesh schreef:Ben het met je eens een paard is toch een soort vriend voor je een levend wezen geneen van mijn paarden zou weg gaan zelfs niet voor meer als 5 miljoen.