Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wuis schreef:Ik hoop dat het bedrag hoog zal liggen, om te voorkomen dat iedereen Totilas lukraak maar op z'n merrie gaat zetten...
hilden1971 schreef:Wuis schreef:Ik hoop dat het bedrag hoog zal liggen, om te voorkomen dat iedereen Totilas lukraak maar op z'n merrie gaat zetten...
Ik denk dat hij alleen voor de betere merries geschikt zal zijn dus minimaal keur merries uit bewezen moederlijnen en fokfamilies, en niet een stamboek merrie uit wat voor sta dan ook.
jury schreef:Als ie dan maar niet te veel hengst wordt.
Ik snap de druk, maar had denk ik gewacht tot na OS. Het geld heeft de eigenaar toch niet echt nodig, heb ik begrepen.
Lilliputter schreef:Geen verrassend nieuws, maar ben toch benieuwd hoeveel mensen de hengst zullen kiezen om de naam in plaats van de aanvullende kwaliteiten.
oOoKellyoOo schreef:Mooi dat hij voor nakomelingen gaat zorgen, maar ik hoop van harte dat de prijs dermate hoog is dat niet iedere huis tuin en keuken fokker er op los gaat dekken, ik hoop echt dat men die zn merrie erdoor laat dekken wel goed overweegt en goed naar de afstammelingen kijkt en of ze ook een goede merrie gebruiken
Adriana schreef:Ik vind het eerlijk gezegd zonde, leuk voor al die mensen die een Totilas veulen willen maar ik dacht toch echt dat ze zouden wachten tot 2012.
Het is maar te hopen dat op langere termijn zijn sportieve prestaties op peil blijven en dat hoop ik echt voor Edward en Totilas!!
Een dekbeperking zou zeker niet verkeerd zijn!
sarabande schreef:oOoKellyoOo schreef:Mooi dat hij voor nakomelingen gaat zorgen, maar ik hoop van harte dat de prijs dermate hoog is dat niet iedere huis tuin en keuken fokker er op los gaat dekken, ik hoop echt dat men die zn merrie erdoor laat dekken wel goed overweegt en goed naar de afstammelingen kijkt en of ze ook een goede merrie gebruiken
Dat is een totaal verkeerde gedachtengang. Iemand die een hoog bedrag wil neerleggen, hoeft niet ook over de juiste merrie + enig fokkersinzicht te beschikken. In tegen deel zou ik bijna zeggen.