Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Devaney2009 schreef:Was het niet na dat hij de wereldbeker won dat hij werd aangekeurd? Want ik weet nog wel dat er zoveel ophef was, want omdat het een goed sportpaard was, betekende niet dat het een fokhengst wasAchteraf bleek het natuurlijk wel een fokhengst te zijn.
MarcelDufour schreef:Alleen jammer dat het grootste deel eigenlijk helemaal geen Nederlandse fokproducten zijn. Is net zoiets als bijv Suarez bij Ajax. Nu hij van een Nederlandse club is, noemen we hem maar nederlander. Veruit de meeste hengsten zijn van Duitse afstamming, jong hierheen gebracht en vanaf dat moment noemen we ze gewoon, voor het gemak, nederlandse hengsten.
RCHLLKE schreef:Dit komt van KWPN stallion;
Afstammelingen 2002 (januari; 11-jarigen)
Naar aanleiding van de beoordeling/rapportage van zijn 11-jarige nakomelingen wordt Libero-H definitief goedgekeurd.
Maargoed, we mogen en kunnen zeker trots zijn!
slaap lekker verder. merelhof schreef:bestida: ben het helemaal met je eens, maar darco is wel niet uit duitsland gehaald
Maakt ook allemaal niet uit. Proficiat aan de fokkers van de toppaarden is het enige dat je kan zeggen ! Sammyoo schreef:Is Hickstead niet pas na de Olympische Spelen goedgekeurd door het KWPN, terwijl hij wel al door het NRPS was goedgekeurd?! Ik denk dat de KWPN zich dan eerder een beetje moet schamen ipv reclame maken met deze hengst.
Sammyoo schreef:Ik dacht dat het bij het fokken gaat om de aanleg en vererving. Als een goede hengst dan niet bij de juiste ruiter terecht komt, zullen zijn genen niet doorgegeven worden. Hulde dus aan het stamboek die de capaciteiten ziet voordat het paard in de sport wordt uitgebracht (en misschien wel geruind wordt). Overigens weet ik niet of Hickstead wel eerder is aangeboden aan het KWPN, dan heb ik niets gezegd (ik kijk ook alleen maar als leek naar deze materie).
NatasjavE schreef:Bestia...ik probeer dat al 3 topics lang uit te leggen...luk nie
). Kortom: enige bescheidenheid zou de man sieren en zijn fokkers ten goede komen. Maar voor de rest: proficiat voor de fokkers van die toppaarden, want daar gaat het om! merelhof schreef:natuurlijk, maar een paar dagen geleden stond hier op bokt te lezen dat Darco een kwpn'er was, om maar even te zeggen dat succes vele vaders heeftMaakt ook allemaal niet uit. Proficiat aan de fokkers van de toppaarden is het enige dat je kan zeggen !