Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
gohya schreef:Volgens mij is deze nog magerder?
Deze heb ik gekocht via marktplaats,zou een klein beetje mager zijn.
http://i46.tinypic.com/wqzz1i.jpg
xGaab schreef:Die is inderdaad ook niet op zijn goede gewicht. Ik kan gewoon niet begrijpen dat mensen zo met hun dier om gaan. Onbegrijpelijk. Dan zie ik liever een iets te dikke knol.
gohya schreef:Ze is er helemaal bovenop gekomen en is nu een prachtig paardje geworden.Ik schrok me dood toen ik haar zag,ze was meer dood dan levend!Ze wist niet eens wat eten was,heb ze weer moeten leren.In ons eigen land zijn ook erg veel van zulke paardjes,de meeste staan helaas "verstopt".
"MaaikeMo" deze pony was in ieder geval niet ziek.
Kreeg gewoon geen tot weinig eten.
MaaikeMo schreef:Nou je moet er niet te hard over oordelen. Misschien is het paard wel ziek geweest of iets in die trant waardoor hij veel kilo's is afgevallen?
MaaikeMo schreef:Nou je moet er niet te hard over oordelen. Misschien is het paard wel ziek geweest of iets in die trant waardoor hij veel kilo's is afgevallen?
gohya schreef:Ze is officieel een zwarte pony,ze was donkerbruin toen ik haar kocht.Op de 2de foto begint ze net een wintervacht te vormen.
Maar afgelopen zomer was haar vacht ook weer gewoon pik zwart.Ik weet niet waarom ze zo bruin was geworden bij de vorige eigenaars.De tijd die tussen de 2 foto's inzit is 3maanden ongeveer.