goeroe schreef:Als je als boer heel veel dode dieren hebt moet je je denk ik achter de oren krabben.Uiteindelijk wordt alles doorberekend aan de klant, dus die prijsverhoging zal er indien nodig heus wel komen (en daar zal ik niet rouwig om zijn, wat mij betreft mag vooral vlees veel duurder worden).
Helaas houd hier de wetenschap van vele burgers over de boeren op.
Een boer word echt niet blij van kadavers maar waar leven is is ook de dood helaas.
Ze willen een gezonde veestapel. Hoe gezonder de veestapel hoe minder kosten en hoe beter het welzijn.
En nee, dat word niet doorberekend aan de klant. De prijzen die een boer krijgt staan in de verste verte niet in verhouding met de kosten.
Dus het komt voor rekening van de boer die ondertussen nog wel even zijn luchtwasser moet betalen die 150.000 pleuries heeft gekost voor zijn diervriendelijke stal.
Als de burger er geen belasting voor wil betalen is dat trouwens wel begrijpelijk.
De boer heeft ook liever dat je een cent meer betaald voor hun product dan dat je het aan de staat betaald
Uiteindelijk wordt alles doorberekend aan de klant, dus die prijsverhoging zal er indien nodig heus wel komen (en daar zal ik niet rouwig om zijn, wat mij betreft mag vooral vlees veel duurder worden).

dat dacht ik toen al, want een rekening kon ze me niet geven,dat was teveel rompslomp