pizza64 schreef:HellenPS schreef:je kunt inderdaad het beste oordelen als je de paarden zelf gezien hebt. zijn ze mager, hoe kijken ze uit hun ogen, glimmen ze? jammer dat dit niet vermeld is.
aan de andere kant wel goed dat er iemand oplet of dieren goed verzorgt worden. beter te overdreven reageren wat achteraf niet nodig blijkt, dan helemaal niet opletten.
toch?.................
Nou......... als je iemand beschuldigd van iets moet je daar een gegronde reden voor hebben.
dat zou je wel denken , helaas roepen heel veel mensen maar wat omdat ze geen flauw idee hebben waar ze het over hebben ...nu zeg ik niet dt dat hier het geval is , maar ik ken genoeg voorbeelden van mensen die moord en brand schreeuwen over verwaarlozing en sielug...terwijl er helemaal niets aan de hand is, buiten het feit dat dieren in de sneeuw lopen met een dikke vacht en er niet uitzien ofdat ze iedere dag helemaal uitgebreid gepoetst worden
mensen projecteren nu eenmaal hun eigen gevoel op dieren , zeker als ze geen kennis bezitten van het dier in kwestie ...
ik ben wel benieuwd eingelijk hoe ze er daadwerkelijk bijstaan ....

, daar werd niks aan gedaan)
Geleerd van mijn shetlandmerrie, die nu weg is. 

Zo weinig te eten hebben ze niet, daarnaast staan ze met maar een paar ponys op enorme stukken, met heel veel bomen, eigen drink vijvers e.d.